کد خبر : 1411247 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 19:46 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

وعده‌های افتخاری به موقع تحقق یافت

افتخاری و توفیقی با پرداخت 30 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال موفق شدند یکی از معضلات اساسی این باشگاه را برطرف کنند.

وعده‌های افتخاری به موقع تحقق یافت

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی استقلالی ها در لیگ شانزدهم در روزهای پایانی سال به اوج خود رسید. بازیکنان استقلال تن به اعتصاب دادند و در نهایت با دریافت کمتر از 10 درصد از قرارداد های خود در روزهای پایانی سال، به تمرینات بازگشتند تا دریافتی آبی ها در هفته های پایانی فصل به حوالی 50درصد برسد.


با این وجود با گذشت نزدیک به 40 روز از سال جدید و در آستانه ی دیدار حساس استقلال برابر الاهلی در روز پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بعد از جلسات ابتدای هفته ی افتخاری و توفیقی با مدیران حامیان مالی باشگاه، آبی ها توانستند به توافقاتی دست پیدا کنند که نتیجه ی آن پرداخت چک 30 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال است. به این ترتیب استقلالی ها با دریافت چک رمز دار و تایید شده به مورخ 20 خرداد، با خیالی آسوده تر نسبت به گذشته پا به مسابقات می گذارند و البته مدیران باشگاه به آنها وعده دادند که 20 درصد باقی مانده از مطالبات را نیز به زودی دریافت خواهند کرد.


پرداخت 80 درصد از مطالبات بازیکنان با توجه به اتفاقات سالهای گذشته در این باشگاه مطمئنا مهم ترین دستاورد رضا افتخاری در استقلال خواهد بود. اتفاقی که در دوران حضور بهرام افشارزاده و علی فتح الله زاده رخ نداد تا حالا با جلسات توفیقی و افتخاری استقلالی ها بتوانند گام بلندی برای تمدید قرارداد با بازیکنان در فصل آینده با توجه به اینکه تصفیه حساب یکی از شروط بازیکنان بود، بردارند.

دیدگاه‌ها