کد خبر : 1411296 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 21:56 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: در آینده برای فصل بعد مذاکره می‌کنیم

مهاجم موثر آبی پوشان در دیدار برابر الاهلی با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی حرف زد.

رضایی: در آینده برای فصل بعد مذاکره می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا در نشست خبری بعد از بازی حاضر شود. مشروح صحبتهای رضایی در ادامه می آید:

 

 

هواداران سرمایه استقلال هستند


می دانستیم بازی سنگینی داریم. الاهلی تیم بسیار خوبی است اما ما می خواستیم برنده باشیم اما این اتفاق رخ نداد. هواداران سرمایه ی استقلال هستند و ما به آنها می بالیم. امیدوارم بتوانیم در آینده باعث خوشحالی هواداران شویم و هم قسم شدیم تا در ادامه ی فصل بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

 


آماده بارندگی را نداشتیم


ما آمادگی بارندگی را نداشتیم اما تلاش کردیم و جنگیدیم تا تیم حریف بازی سازی نکند. اجازه ندادیم حریف خوب بازی کند و فضا را از آنها گرفتیم. آنها در زمین راحت تر از ما بودند اما ما از حد معمول پایین تر بودیم. در نیمه دوم با دوندگی اجازه ندادیم که تیم حریف نمایش خوبی داشته باشد.

 


به دنبال صعود هستیم


ما آمدیم که صعود کنیم و نمی خواهیم تنها بازی کنیم. فصل گذشته نیز با ذوب آهن تلاش کردیم و امسال نیز وظیفه ما سنگین تر است. هواداران زیادی داریم و هواداران انتظار دارند بهتر باشیم و حتی اگر معمولی باشیم از ما ناراحت می شوند. امسال نسبت به پارسال سعی کردم بهتر باشم و می خواهم نمایش خوبی داشته باشم. امیدوارم از گروه بالا برویم و برای حضور در جمع 4 تیم برتر انگیزه زیادی داریم.

 


بعدا برای ماندن مذاکره می کنیم


هدف ما فعلا صعود از گروه است. بعد از پایان بازی ها با باشگاه مذاکره می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی برای فصل بعد رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها