کد خبر : 1411297 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 22:42 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

غفوری: با این همه تماشاگر باید می‌بردیم

مدافع راست استقلال مساوی را نتیجه بدی مقابل الاهلی نمی داند اما معتقد است باید به پیروزی می رسیدند.

غفوری: با این همه تماشاگر باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، وریا غفوری بعد از بازی با الاهلی گفت: خدا را شکر توانستیم با ارائه بازی منطقی نتیجه را جبران کنیم و به مرحله بعد برویم؛ با این حال نتیجه راضی کننده نبود چون با حضور این همه هوادار که واقعا سنگ تمام گذاشتند، باید حتما به پیروزی می رسیدیم ولی باز هم خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و توانستیم مسابقه را مساوی کنیم.


او ادامه داد: هدف ما بازی به بازی است؛ هر مسابقه حکم فینال دارد و امیدوار هستیم با نمایش حساب شده و منطقی، تمام این دیدارها را یکی یکی با موفقیت پشت سر بگذاریم و نتایج لازم را بگیریم.


مدافع استقلال درخصوص اتلاف وقت بازیکنان الاهلی ابراز کرد: این مسئله برای آنها طبیعی بود چون شرایط سختی داشتند، ما سوار بر بازی بودیم و برای گل های بعدی تلاش می کردیم. آنها می خواستند هر طور شده نبازند و این مساوی برای الاهلی مهم تر بود چون این تیم با این نتیجه می توانند با یک پیروزی صدرنشین گروه شوند.

 

غفوری ضمن تشکر از مسؤولان استقلال بابت پرداخت مطالباتشان گفت: کمک بزرگی کردند چون چندین ماه دریافتی نداشتیم ولی حالا سنگ تمام گذاشتند.

 

او اضافه کرد: بازیکنانی که قراردادشان پایین بود، به همراه کادر تدارکات و برخی از اعضای کادر پزشکی مطالباتشان را تصفیه کردند.

دیدگاه‌ها