کد خبر : 1411323 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 00:07 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی شیرین چلسی مقابل ساوتهمپتون

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-2 ساوتهمپتون را شکست بدهد و فاصله اش با تاتنهام را به 7 امتیاز برساند.​​​​​​​

پیروزی شیرین چلسی مقابل ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا آبی ها با گل ادن هازارد پیش افتادند اما اوریل رومئو کار را به تساوی کشید. ولی در ادامه چلسی سه  بار دیگر توسط گری کیهیل و دیگو کاستا (دو گل) به گل رسیدند و ثانیه های پایانی رایان برتراند هم نتوانست مانع از رسیدن آبی ها به سه امتیاز شود.

 

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که ادن هازارد گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

روی پاس دیگو کاستا بود که هازارد در محوطه جریمه ساوتهمپتون صاحب توپ شد و در حالی که توسط مدافعان حریف احاطه شده بود، با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1195442

 

 

بعد از این گل ساوتهمپتون ابتکار عمل را در دست گرفت و حملات بیشتری روی دروازه چلسی داشت. البته میزبان هم روی ضدحملات، می توانست به گل برسد اما این ساوتهمپتون بود که در دقیقه 24 به گل تساوی رسید.

 

روی یک ضربه کرنر، توپ روی تیر دوم به گابیادینی رسید. ضربه او را کورتوا دفع کرد اما توپ دوم توسط رومئو تبدیل به گل شد.

 

 

1195443

 

بعد از این گل بازی متعادل شد و در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر این آبی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در ثانیه های پایانی این نیمه به گل دوم رسیدند.

 

روی ارسال کانته بود که ضربه سر اول را آلونسو زد و توپ دوم با ضربه کیهیل وارد دروازه ساوتهمپتون شد.

 

 

1195445

 

 

نیمه دوم را تیم میهمان بهتر آغاز کرد اما این چلسی بود که در دقیقه 53 به گل سوم رسید. همکاری فابرگاس و هازارد روی یک ضربه کرنر و ارسال ستاره اسپانیایی به روی دروازه، با ضربه سر دیگو کاستا حساب کار را 3-1 کرد.

 

 

1195441

 

 

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی کردند و موقعیت های خوبی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 89، چلسی به گل چهارم رسید.

 

این بار هم دیگو کاستا بود که بعد از پاسکاری با هازارد و پدرو، توانست با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف برساند.

 

اما این هم پایان کار نبود و در وقت های اضافه بازی، رایان برتراند روی پاس رودریگس، توانست گل دوم را برای ساوتهمپتون به ثمر برساند تا بازی در نهایت با نتیجه 4-2 به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها