کد خبر : 1411331 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 08:50 | 47.8K بازدید | 1 دیدگاه

شب فراموش نشدنی کاروان الاهلی در آزادی 

شوالیه‌ها در صف سلفی با طرفداران استقلال(عکس)

قبل از بازی تصور می کردند با استقبال گسترده طرفداران استقلال روبرو شوند اما اصلا فکر نمی کردند که باید در ورزشگاه یکدست آبی پوش آزادی بجنگند.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان الاهلی در حالی دو ساعت قبل از بازی وارد ورزشگاه آزادی شد که با حضور تماشاگردان پرسور استقلال اکثر سکوها مملو از جمعیت آبی پوش شده بود تا جدال شوالیه ها با شاگردان منصوریان به عنوان پرتماشاگرترین بازی این فصل لیگ قهرمانان به ثبت برسد.


شوالیه های سرخ که تا کنون با چنین جو و استقبالی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا روبرو نشده بودند بنا به دستور کادر فنی خود قبل از گرم کردن وارد زمین چمن شده و برای دقایقی مات و مبهوت این خیل عظیم تماشاگر استقلالی شدند. بازیکنان و مربیان این تیم که از همان دقیقه اول ورود حسابی سورپرایز شده بودند از نزدیک لمس کردند که چرا از ورزشگاه آزادی به عنوان جهنم رقبا نام برده می شود.


سایت باشگاه الاهلی در توصیف این جو ورزشگاه آزادی نوشت:« وقتی بتوانی در مقابل چنین خیل عظیمی از تماشاگر نمایش در خورتوجهی ارائه بدهی کاملا می توانی به الاهلی برای رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان امیدوار باشی چون آنها شبی رویایی را در آزادی تهران سپری کردند و به ثبت رساندند».


اما نکته جالب و کلیدی که مورد توجه رسانه های اماراتی و حاشیه خلیج فارس قرار گرفت مربوط به رفتاری بود که بازیکنان الاهلی در بدو ورود به زمین چمن و در میان خیل عظیم طرفداران استقلال از خود نشان دادند. جایی که شوالیه ها گوشی به دست از هر لحظه حضور در آزادی تصاویر سلفی برای خود به ثبت رسانده و در شبکه های مجازی با طرفداران شان به اشتراک گذاشتند تا هیچ وقت این روز را فراموش نکنند.

 

1195454

 

1195455

 

1195456

 

1195457

دیدگاه‌ها