کد خبر : 1411367 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 11:03 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن یا العین؛ حریفان دلخواه منصوریان در پلی آف

صحبت های مدافع راست استقلال بعد از بازی با الاهلی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا حاوی یک نکته ویژه بود؛ علیرضا منصوریان تمایلی به بازی با تیم های عربستانی ندارد.

ذوب‌آهن یا العین؛ حریفان دلخواه منصوریان در پلی آف

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری بعد از پایان بازی با الاهلی در جمع خبرنگاران گفت: به قول منصوریان اگر بازی‌ها رفت و برگشت باشد و یک بازی آن در ورزشگاه آزادی انجام شود برای ما بهتر است و در این شرایط بهتر است که با تیم‌های عربستانی بازی نکنیم. العین هم اگر به ورزشگاه آزادی بیاید دست‌هایش بالا خواهد بود.


استقلال در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم های گروه c  بازی کند، جایی که در آن تیم های ذوب آهن، الاهلی عربستان، العین امارات و بنیادکار ازبکستان قرار دارند. 
هرچند در این گروه ذوب آهن هنوز شانس صعود دارد اما گمانه زنی ها از این موضوع حکایت می کند که احتمالا در پایان دور گروهی العین به عنوان صدرنشین از گروهش صعود می کند و تیم فوتبال الاهلی عربستان به عنوان تیم دوم؛ چراکه نماینده عربستان در بازی رفت موفق شد ذوب آهن را با نتیجه 2 بر یک در بازی که سبز پوشان اصفهانی اسما میزبان بودند شکست بدهد و شرایط بهتری نسبت به نماینده ایران برای صعود دارد.


نکته جالب این است که در صورتی که الاهلی به عنوان تیم دوم بتواند از گروه خود صعود کند، منصوریان ترجیح می دهد تیمش صدرنشین نشود تا در مرحله بعدی بتواند با العین امارات بازی کند.


هرچند العین یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر آسیا است اما سرمربی جوان آبی ها اعتقاد دارد تیمش می تواند در آزادی و روبه روی 78 هزار هوادار کار این تیم را تمام کند و با این شرایط ترجیح می دهد تیمش با الاهلی عربستان روبرو نشود چرا که در صورت رویارویی با این تیم، شانس میزبانی از تیمش گرفته می شود و بازی در کشورهای عربی با نماینده کشور عربستان برای استقلال شبیه دو بازی رفت و برگشت در خانه حریف است.

دیدگاه‌ها