کد خبر : 1411387 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 11:49 | 48.9K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیمی می‌گیرم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند

واکنش داریوش شجاعیان به حضور در تیم‌های بزرگ

هافبک تکنیکی تیم گسترش فولاد اعلام کرد که تصمیمش برای فصل بعد در راستای پیشرفت فوتبالی‌اش خواهد بود.

واکنش داریوش شجاعیان به حضور در تیم‌های بزرگ

به گزارش "ورزش‌سه"،  داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که در دو سال گذشته نامش بارها سر زبان ها افتاده است. او بعد از پوشیدن گسترش فولاد در لیگ پانزدهم خیلی زود در فوتبال ایران چهره شد و در همان نیم فصل سال گذشته تیم های زیادی خواهان جذب این بازیکن شدند. در تمام این مدت بحث حضور شجاعیان در استقلال داغ بوده و در دو مقطع مدیران این باشگاه برای جذب او اقدام کردند اما قراردادش با گسترش فولاد و مخالفت مسئولان این باشگاه مانع این امر شد.اخیرا که رامین رضاییان با پرسپولیسی ها به مشکل خورد هم شایعه معاوضه او با داریوش شجاعیان شنیده شد. 


شایعات نقل و انتقالاتی درباره شجاعیان در حالی مطرح می شود که او یکسال دیگر با گسترش فولاد قرارداد مشروط دارد و برای رفتن به تیم های دیگر باید موافقت مسئولان این باشگاه را بگیرد.


شجاعیان درباره وضعیتش به ورزش سه گفت: من اکنون بازیکن گسترش فولاد هستم و سعی می کنم در دو بازی آینده به بهترین شکل برای تیمم به میدان بروم. واقعیتش را بخواهید هنوز هیچ مذاکره ای نیز با تیم های دیگر انجام ندادم و اخبار نقل و انتقالات را بیشتر از طریق رسانه ها متوجه می شوم.


وی ادامه داد: بی تردید هر فوتبالیستی دوست دارد پیشرفت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. بر این اساس در پایان فصل شانزدهم تصمیمی را می گیرم که به سود فوتبالم باشد و بتوانم پیشرفت کنم. حال می خواهد رفتن به تیم دیگری باشد یا نه اما قطعا کاری می کنم که به سود آینده ام باشد.


شجاعیان درباره عدم نتیجه گیری گسترش فولاد در هفته های گذشته بیان کرد: متاسفانه سال قبل نیز این اتفاق برای تیم ما رخ داد. اگرچه در اواخر فصل دیگر تاکتیک تیم ها چندان مهم نیست و تیمی حرف اول را می زند که از نظر بدنی بهتر باشد اما با این حال نمی دانم چرا اواخر فصل به این شرایط دچار می شویم. امیدوارم در دو بازی آینده بتوانیم بهتر کار کنیم و نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها