کد خبر : 1411388 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 11:23 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: سیتی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که منچسترسیتی شانس اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه منچستریونایتد.

مورینیو: سیتی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دربی منچستر باید به مصاف یکدیگر بروند و برنده این دیدار شانس بسیاری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

 

سیتی در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد و یونایتد با یک امتیاز اختلاف در رده پنجم قرار گرفته است. به علاوه یونایتد در لیگ اروپا نیز شانس کسب سهمیه دارد و در نیمه نهایی باید به مصاف  سلتاویگو برود. با این حال مورینیو شانس سیتی برای کسب سهمیه را بیشتر از تیم خود دانست.

 

1193411

 

 

او گفت:" آنها هفته ای یک بازی انجام می‌دهند و ما در لیگ اروپا هم حضور داریم که برایمان بسیار مهم است. مشخصا یک بازی در هفته بازی کردن سطح تیم را بالا می‌برد و برای ما رقابت با آنها دشوار خواهد بود. از لحاظ اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد و جام خواهیم برد یا نه،  برایم مهم نیست. به نظرم برای من و هواداران و باشگاه این فصل بسیار مهم است.

 

در حقیقت این فصل می‌تواند شروعی برای یک دوره پنج یا شش فصله باشد. می‌تواند اولین فصل سالهای خوبی باشد. واقعیت این است که یونایتد تا به اینجای کار دو جام نیز کسب کرده است و اگر بتوانیم لیگ اروپا را هم ببریم و در سورپکاپ اروپا مقابل قهرمان چمپیونزلیگ هم پیروز شویم، فوق العاده خواهد بود."

دیدگاه‌ها