کد خبر : 1411395 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 12:06 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

از عمر باری تا ماجد ناصر و المعیوف 

گلرهایی که مقابل ایران ستاره بودند

رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به روز پایانی خود نزدیک می شود که مهاجمان تیم های ایرانی نقش بسزایی در ستاره شدن گلرهای حاضر در این رقابت ها داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 5 هفته از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاهد درخشش برخی دروازه بان ها در گروه های مختلف مقابل تیم های ایرانی بودیم که همین درخشش باعث حضور آنها در تیم منتخب هفته از دید کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ همچنین قرار گرفتن در جمع ارزشمندترین بازیکنان هفته شد.


در درخشش این دروازه بان ها بدون شک عملکرد بازیکنان و مهاجمان ایرانی نقش بسزایی داشت؛ به خصوص در پرسپولیس که هم ضربه جبران ناپذیری به برانکو و این تیم وارد کرد هم باعث شد تا نگاه ها به دروازه بانان عرب حاشیه خلیج فارس جلب شود. در شرایطی که با همین درخشش نماینده های ایرانی با دردسرهای فراوانی برای صعود از گروه شان روبرو شدند به خصوص پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال نگاهی انداختیم به تعدادی از همین گلرها که به خوبی از عهده وظایف خود برآمدند.

 

 


عمر باری (الریان)

 

1195494


در جدال رفت و برگشت با پرسپولیس مرد کلیدی تیمش بود به خصوص در ورزشگاه آزادی که یک تنه مانع شکست خوردن مدافع عنوان قهرمانی قطر شد. عمر باری که در تیم ملی قطر به عنوان یکی از مردان دو ملیتی حضور دارد، در مصاف با پرسپولیس بارها و بارها مهاجمان این تیم از جمله مهدی طارمی را ناکام گذاشت و با مهار پنالتی و چند سیو فوق العاده در جدال هفته چهارم بالاترین نمره را در میان دروازه بان های حاضر گرفت و ستاره هفته شد تا در تیم منتخب قرار بگیرد.

 

 


ماجد ناصر (الاهلی)

 

1195496


مسن ترین بازیکن الاهلی در این فصل از رقابت ها که سال ها شاهد حضورش در درون دروازه تیم ملی امارات هم بودیم در بازی برگشت با استقلال در ورزشگاه آزادی یک بار دیگر هنرنمایی کرد تا زمانی که تک امتیاز طلایی برای تیمش را فراهم کند. ماجد ناصر در مصاف با استقلال به عنوان یکی از ستون های باتجربه موفقیت تیمش در چند عکس العمل دیدنی مانع باز شدن بیشتر دروازه اش شد و تنها روی یک ارسال بلند با ضربه سر کاوه دست ها را به علامت تسلیم بالا برد و حالا انتظار می رود با این درخشش دوباره در بین ارزشمندترین بازیکنان هفته قرار بگیرد.

 

 


عبدا... المعیوف (الهلال)

 

1195497


در بازی برگشت با پرسپولیس در مسقط درخشش فوق العاده ای داشت تا مهاجمان سرخپوش طبق روال هر هفته خود زمینه اوج گیری یکی دیگر از گلرهای عرب منطقه را فراهم کنند. دروازه بان الهلالی ها در چند صحنه با سیوهای دیدنی خود مانع کامیابی پرسپولیسی ها و در راس آنها طارمی و علیپور شد تا به این ترتیب صعود قهرمان عربستان قطعی شود و قهرمان ایران در بیم و اضطراب کارش به روز پایانی کشیده شود. المعیوف در بازی رفت هم نمایش خوبی از خود ارائه داد اما جدال برگشت برای این دروازه بان به یادماندنی تر شد چون کلین شیت او در روزی که تیمش مستحق باخت بود، کار را برای الهلال آسان تر کرد.

 

 


خالد عیسی(العین)

 

1195495


در اصفهان به خوبی ضربه پنالتی ذوبی ها را مهار کرد تا زمینه برد شیرین و قاطع العین را فراهم کند. بردی که صعود این تیم را قطعی کرد و از آن مهمتر به روند شکست ناپذیری این تیم در سفرهای خود به نصف جهان ادامه داد. خالد عیسی با تجربیات گرانبهایی که داشت در حساس ترین برهه زمانی مصاف با ذوب آهن ضربه پنالتی جری بنگستون را مهار کرد تا با همین سیو عالی روحیه العینی ها به اوج خود رسیده و زمینه شکست سنگین میزبان فراهم شود. خالد عیسی به قدری در این بازی خوب بازی کرد که سایت باشگاه العین از او به عنوان ستاره این تیم در اصفهان نام برد.

دیدگاه‌ها