کد خبر : 1411449 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 14:08 | 104.8K بازدید | 64 دیدگاه

روی قهرمانی این تیم حساب کنید

در ستایش رئال که مقابل بارسا ایستاده جان داد

شما می توانید لیونل مسی و گل دقیقه 92 او را عامل اصلی شکست رئال در ال کلاسیکو بدانید ولی دلیل واقعی شکست غیرمنتظره رئال چیز دیگری بود.

در ستایش رئال که مقابل بارسا ایستاده جان داد

به گزارش "ورزش سه"، از رئال مادرید نمی توان خواست که مثل تیم های دیگر باشد، نمی توان توقع داشت که رئال مادرید مثل ذات واقعی خود عمل نکند. تیمی با 32 قهرمانی لالیگا و 11 قهرمانی در اروپا، نمی تواند هم مثل تیمی دیگر در دنیا باشد. رئال مادرید همواره تیمی شجاع و در مواقع لزوم بخشنده، سرکش و متجاوز نیز بوده است.

رئال ال کلاسیکو را به بارسا باخت؛ چرا که با وجود کسب تساوی 2-2 که برای قهرمانی در لالیگا کفایت می کرد، همچنان به روی دروازه بارسلونا حمله می برد و این کار را در حالی انجام می داد که به دلیل اخراج راموس 10 نفره بود! بله؛ 10 نفره.

 

 

1195533

 

 

رئال می خواست برابر بارسای 11 نفره، در برنابئو کار را تمام کرده و شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را در همان ال کلاسیکو دو برابر کند. برای رئال مهم نبود که 10 نفره است و تیم مقابلش بارسلونا؛ اما واکنش دنیای فوتبال پس از شکست رئال کاملا برعکس بود. خیلی مواقع شجاعت تیمی که 10 نفره حمله می کند، ستوده می شود ولی در مورد رئال این اتفاق نیفتاد؛ چه شرم آور.

 

 

1195018

 

 

شاید این داستان را شنیده باشید که بی ربط با اوضاع و احوال رئال در ال کلاسیکو نیست: روزی عقرب از لاک پشتی تقاضا کرد تا او را به آن طرف برکه ببرد. لاک پشت مخالفت کرد؛ چرا که اطمینان داشت در میانه راه با نیش عقرب کشته خواهد شد.

عقرب به وی اطمینان داد که امکان ندارد این اتفاق بیفتد چرا که در آن صورت، هر دو غرق خواهند شد. لاک پشت متقاعد شده و عقرب را پشت خود سوار می کند تا به سوی دیگر برکه ببرد. در میانه راه اما همان اتفاقی افتاد که لاک پشت تصورش را می کرد. او پس از نیش خوردن به عقرب گفت، مگر دیوانه شده ای؟ حالا هر دو غرق خواهیم شد؛ اما عقرب در پاسخ گفت که نیش زدن در ذات من است حتی به قیمت از دست رفتن جانم!

رئال مادرید هم برابر بارسلونا مغلوب ذات و شخصیت واقعی خود شد و در حالی که می توانست 10 دقیقه پایانی را با تمام وجود دفاع کرده و یک امتیاز از ال کلاسیکو کسب کند؛ این کار را انجام نداد.

 

 

1195019

 

 

هواداران رئال نیز با این شرایط بیگانه نبودند و تیم شان را برای زدن گل سوم به بارسا تهییج می کردند. آنها از ستاره هایشان می خواستند که کار بارسا را تمام کنند و برای شان مهم نبود که این کار با 10 نفر امکان پذیر است یا خیر.

رئال ال کلاسیکو را باخت ولی به فلسفه و ذات خود وفادار ماند و ایستاده جان داد.

 

زمانی لوک جکسون ادعا کرد که می تواند در یک ساعت 50 عدد تخم مرغ را بخورد؛ دوستانش به وی گفتند حالا چرا 50 تخم مرغ؛ در حالی که می توانستی با خوردن 35 عدد نیز رکوردشکنی کنی. جکسون اما در پاسخ گفت که به نظرم، 50 عدد قابل توجه تری برای رکوردشکنی بود.

از حالا به بعد در مورد رئال هم باید منتظر بمانیم که آیا این تیم می تواند تا پایان لالیگا 50 تخم مرغ را ببلعد یا خیر. من که روی این تیم هر شرطی را قبول می کنم.

 

خوانما رودریگز: مارکا

ترجمه: رضا سیف

دیدگاه‌ها