کد خبر : 1411456 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:13 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس و دومین اعتصاب سال

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی بعد از سفر عمان با خودداری بازیکنان از تمرین مواجه شد که ظاهرا این اعتصاب واکنش آنی بازیکنان به دریافت چک رمزدار توسط بازیکنان استقلال بود.

پرسپولیس و دومین اعتصاب سال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هیچ کدام از بازیکنان تیم حاضر به صحبت مستقیم در این‌باره نیستند، از داخل اردو خبر رسیده که مساله دریافت پول توسط بازیکنان استقلال عامل اصلی این اعتصاب است. پرسپولیسی‌ها که قهرمانی لیگ را جشن گرفته‌اند، هنوز پاداشی از این بابت دریافت نکرده‌اند و حضور طاهری در اردوی سرخ‌ها در عمان نیز بدون توزیع پول بین بازیکنان همراه بود.


این اتفاق، در نهایت دومین اعتصاب پرسپولیسی‌ها را در طول سال رقم زد و بازیکنان با اشاره به دریافت چک رمزدار توسط بازیکنان استقلال عقیده داشتند سهم آنها با توجه به درخشش امسال، باید به طور کامل پرداخت شود و نباید این تیم دریافتی کمتری از حریف سنتی خود داشته باشد. 


علی اکبر طاهری که بزرگترین چالش او در طول سال جمع و جور کردن منابع مالی از راه های مختلف است، در تلاش است از طریق اسپانسر امسال مبلغی را بین بازیکنان توزیع کند تا بحران مالی آخر سالی زودتر به پایان برسد. پرسپولیسی‌ها که روز شنبه مقابل ذوب‌آهن قرار خواهند گرفت، دو جلسه تمرینی برای این بازی حساس فرصت دارند که البته یکی از این دو جلسه سبک‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها