کد خبر : 1411467 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:31 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو بدون برد مقابل ذوب آهن (آمار)

پرسپولیس و ذوب آهن در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پرسپولیس دیگر دغدغه‌ای برای قهرمانی ندارد اما ذوب آهن چشم به حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

برانکو بدون برد مقابل ذوب آهن (آمار)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن از معدود تیم‌هایی در دوران حضور برانکو در فوتبال ماست که هیچ‌گاه برابر پرسپولیس بازنده نبوده است.


برانکوی بدشانس برابر تیم فوتبال ذوب آهن  یک مساوی و 3 باخت داشته است.

 


1- پرسپولیس 1 ذوب آهن اصفهان 2


*در این بازی پرسپولیس در تهران بازنده شد.فرصت‌های بی شماری را از دست داد، پنالتی خراب کرد، به دیرک دروازه زد اما سر انجام مغلوب گلی شد که پنالتی بود و داور به اشتباه به دنبال برخورد توپ به سر محسن بنگر اعلامش کرد!

 



2- پرسپولیس 0 ذوب آهن 2


*داور در حالی که توپ به سینه ایمان صادقی گلر سرخ‌پوشان برخورد کرده بود او را اخراج کرد. تصور داور این بود که صادقی در خارج از محوطه جریمه توپ را به دست زده است که این‌گونه نبود. پرسپولیس 10 نفره سرانجام برابر ذوب آهن در وقت اضافه و در جریان جام حذفی 2-0 باخت.

 



3- پرسپولیس 2 ذوب آهن 2


این بار ناکامی پرسپولیس با دست خودش رقم خورد و در حالی که 2-1 از حریف در اصفهان پیش بود در دقائق واپسین گل مساوی را خورد و برد را از دست داد.

 



4- پرسپولیس 0 ذوب آهن 1


در بدترین بازی دور رفت لیگ برتر، پرسپولیس برای اولین بار در مسابقات فوتبال لیگ شانزدهم بازنده شد. حالا بازی 29 تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر می‌تواند منجر به انتقام برانکو از ذوب آهن شود.

دیدگاه‌ها