کد خبر : 1411608 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 01:50 | 97.3K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی پرگل کهکشانی ها در غیاب BBC

لاکرونیا 2-6 رئال مادرید؛ ال کلاسیکو فراموش شد

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل دپورتیوو لاکرونیا به پیروزی 6-2 رسید تا بار دیگر با بارسا هم امتیاز شود.

لاکرونیا 2-6 رئال مادرید؛ ال کلاسیکو فراموش شد

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که زین الدین زیدان تعدادی از ستاره های اصلی اش را در اختیار نداشت، کهکشانی ها توانستند با ارائه یک بازی هجومی، به یک پیروزی پرگل برسند.

 

رئال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی به گل رسید. روی پاس عالی ایسکو بود که موراتا با دروازه بان حریف تقریبا تک به تک شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد. 

 

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل تر شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه رئال داشت اما این کهکشانی ها بودند که در دقیقه 14 به گل دوم رسیدند.

 

این بار لوکاس واسکس بود که با یک پاس در عرض به دهانه دروازه دپور، خامس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1195679

 

 

بعد از این گل تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت ابتکار عمل را در دست گرفت و موقعیت های بهتری روی دروازه رئال ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 35 یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

روی یک ارسال به درون محوطه جریمه رئال، ضربه گائل کاکوتا به فلورین آندونه رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

در ادامه بار دیگر رئالی ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و در آخرین دقیقه نیمه اول بود که این تیم به گل سوم رسید. روی حرکت خوب ایسکو و پاس در عرض مارسلو، توپ در مقابل دروازه به لوکاس واسکس رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم حساب کار را 3-1 کرد.

 

 

1195680

 

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت هایی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. در حالی که تیم میزبان تلاش بیشتری برای زدن گل انجام می داد، این رئال بود که در دقیقه 64 به گل چهارم رسید.

 

 

1195681

 

 

روی یک پاس در عمق، موراتا با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از عبور از او، با یک پاس خوب، خامس را صاحب موقعیت کرد. این ستاره کلمبیایی هم با ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل هم حملات لاکرونیا ادامه پیدا کرد اما باز هم این رئالی ها بودند که در دقیقه 77 به گل پنجم رسیدند. روی پاس در عرض عالی از لوکاس واسکس بود که ایسکو با یک ضربه والی تماشایی، اختلاف را به 4 گل افزایش داد.

 

تلاش لاکرونیا برای زدن گل دوم سرانجام در دقیقه 84 نتیجه داد و خوسلو با یک ضربه سر، توانست حساب کار را 5-2 کند.

 

اما این هم پایان کار نبود و کاسمیرو در دقیقه 87 با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، گل ششم را برای رئال به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 6-2 برای کهکشانی ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها