کد خبر : 1411716 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 17:23 | 73.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

حسرت زیدان و رئالی ها در صورت جدایی موراتا

آمار گلزنی موراتا در فصل جاری خیره کننده بوده و حتی بهتر از کریم بنزمایی است که برای زیدان تحت هر شرایطی مهاجم ثابت و اصلی رئال محسوب می شود.

حسرت زیدان و رئالی ها در صورت جدایی موراتا

به گزارش "ورزش سه"، موراتا پس از نیمکت نشینی در ال کلاسیکو، شب گذشته برابر دپورتیو از ابتدا به میدان رفت و همان دقیقه 1 بازی موفق به گلزنی شد. او در پیروزی 2-6 رئال، یک گل دیگر هم به ثمر رساند که به اشتباه مردود اعلام شد؛ در غیر این صورت برتری رئال پرگل تر و خود او نیز دو گله می شد.

 

 

1195777

 

 

موراتا در این فصل ذخیره بنزما بوده و جالب اینکه آمار گلزنی او از هر حیث بهتر از مهاجم فرانسوی بوده است.

موراتا که محصول آکادمی رئال است، با وجود اینکه 1060 دقیقه کمتر از بنزما بازی کرده، توانسته 18 گل برای رئال در همه رقابت ها به ثمر برساند که از این حیث پشت سر رونالدوی 33 گله قرار می گیرد. متوسط گلزنی او نیز هر 82 دقیقه یک گل است که از این حیث تنها مسی با گلزنی در هر 75 دقیقه، بهتر از موراتا بوده است.

کریم بنزما اما در این فصل 17 گل به ثمر رسانده و متوسط گلزنی او نیز بسیار با موراتا فاصله دارد با این حال زیدان همواره او را به موراتا ترجیح داده است.

 

 

1176250

 

 

موراتا، آسنسیو، لوکاس و ایسکو، در فصل جاری لالیگا 34 گل در مجموع به ثمر رسانده اند که تنها یک گل با مثلث BBC فاصله دارد؛ هرچند که همیشه در برنامه های زیدان پلان B محسوب می شوند.

 

گفته می شود که موراتا به دلیل بی اعتمادی های زیدان به وی در بازی های مهم و بزرگ فصل، قصد دارد در پایان فصل رئال را ترک کند و از یونایتد به عنوان مقصد بعدی او یاد می شود. اگر این اتفاق بیفتد، باید گفت که حسرت بزرگی بر دل زیدان و دوست داران رئال بر جای خواهد ماند.

دیدگاه‌ها