کد خبر : 1411805 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 10:44 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی والیبال مصدومی ندارد

پزشک تیم ملی والیبال با اشاره به رابطه بسیار خوب کولاکوویچ با کادر پزشکی تیم ، گفت‌: مصدومیت غفور روبه بهبودی است.

تیم ملی والیبال مصدومی ندارد

گبه گزارش "ورزش سه"، سیامک افروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصدومیت مچ پای امیر غفور که در جریان بازی‌های لیگ اتفاق افتاد، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: خدا را شکر امیر غفور امروز روز سومی است که با تیم به تمرین می پردازد. وی از ناحیه مچ پا دیگر مشکل چندانی ندارد و یک مقدار باید از نظر بدنی آماده شود. در مجموع نسبت به هفته‌ گذشته از شرایط  بهبودی او راضی هستیم.

 

پزشک تیم ملی والیبال افزود: شایعه‌های مربوط به آسیب‌دیدگی‌ غفور از ناحیه زانو کاملا کذب است و او هیچ مشکلی از ناحیه زانو احساس نمی‌کند. تنها در انتهای المپیک در ژاپن بود که ال سی ال پای او کشیده شد ولی اکنون این مشکل رفع شده است.

 

افروزی در مورد مصدومیت پیش آمده برای محمد موسوی نیز گفت‌: آسیب‌دیدگی‌ موسوی دیگر اذیت کننده نیست اما برای جلوگیری از وقوع صدمه‌های جدید، وی یکسری تمرینات پیشگیری از آسیب انجام می‌دهد تا با طی این دوره با قدرت بتواند به تیم‌ ‌ملی کمک کند.

 

افروزی درباره ارتباط کولاکوویچ با کادر پزشکی تیم نیز بیان‌ کرد: رابطه ما واقعا بسیار عالی است. کولاکوویچ با فهم و درک بالا در این زمینه  همراهی می‌کند. او قبل از هر تمرین یک جلسه خیلی کوتاه در مورد مصدومیت‌ها با کادر پزشکی دارد. ما هم گزارش‌های پزشکی تیم تک تک بازیکنان را همواره به او ارائه می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها