کد خبر : 1411824 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 11:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفی هاشمی: یک بار اشتباه داوری به نفع من باشد

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به دیدارش برابر شهرداری اراک اظهار کرد امیدوارم قبل از مرگم یک اشتباه داوری به سود من باشد.

مصطفی هاشمی: یک بار اشتباه داوری به نفع من باشد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاق های دیدار با شهرداری اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایط خوبی در یک زمان هایی از بازی نبود. ناظر بازی هم می‌تواند درباره اتفاق‌ها صحبت کند و همه چیز را بگوید. همیشه مسایل داوری بوده و من هم تلاش کردم چیزی نگویم و سکوت کنم اما امیدوارم قبل از مرگم یکبار این اشتباه‌ها به نفع من باشد.

 

او ادامه‌ داد: شرایط باید برای همه یکسان باشد. بازیکنان دارند یاد می‌گیرند و نباید راه اشتباه را یاد بگیرند. اجازه بدهیم این بازیکنان جوان شایسته سالاری را یاد بگیرند و بدانند اگر تلاش و مبارزه می‌کنند، به حق‌شان می‌رسند.

 

سرمربی شیمیدر درباره مسابقه گفت‌: هیچ وقت از این که بازیکن خارجی دارم یا ندارم صحبت نمی‌کنم اما به دو نکنه توجه کنید. اول تعداد خطا و ضربه‌های آزاد دو تیم در این بازی را ببینید و سپس به عملکرد بازیکنان جوان ما توجه کنید. افتخار من است که پنج بازیکن ایرانی در نیمه دوم طوری بازی می‌کنند  که یک اتفاق بازی را برمی‌گرداند. دو امتیاز اختلاف با یک سوت می‌شود  ٦ امتیاز و ما می‌بازیم.

 

هاشمی افزود: برد و باخت ذات ورزش است اما این جوانان شیمیدر چه زمانی لیگ برتر بودند؟ مگر مثل ملی پوشان ما کل بسکتبال جهان را دیده اند و تجربه دارند؟ در نیمه دوم بازی کردند و در ٤٠ ثانیه پایانی بر اساس یک اتفاق که نمی‌دانم اسمش را اشتباه داوری بگذارم یا نه، می‌بازند. این برای بسکتبال ایران دستاورد است و باید به این جوانان احترام گذاشت.

 

او در پاسخ به این سوال که ماجرای درگیری با خبرنگاران چه بوده نیز گفت‌: درباره حواشی باید بگویم که در یکی دو شهر این فضا باب شده و باج خواهی تبدیل شده است. همه چشم‌هایشان را بر الفاظ بد تماشاچیان می‌بندند. البته من هیچ وقت چیزی نمی شنوم اما این موضوع باعث شده ایجاد حق کند.

 

برخی اشخاص هستند که خودشان حاشیه سازی و نام برخی رسانه‌ها را خدشه‌دار می‌کنند. با خیلی از خبرنگاران ارتباط دارم. آیا به آنها بی‌احترامی کردم ؟ برخی در شهرستان‌ها خودشان حاشیه می‌سازند اما علیه ما می‌نویسند.

 

هاشمی تصریح کرد: صدا و سیما از من خواست مصاحبه کنم. گفتم به سمت دیگر برویم. سپس گفتم سوال حاشیه‌ای  نپرسید که یک خبرنگار گفت نه، باید جواب بدهید. قرار بود با صدا و سیما صحبت کنم. او را ندیدم و به همین دلیل پرسیدم شما اینجا چه کاره هستید که تعیین و تکلیف می‌کنید.  او خودش حاشیه ایجاد کرد و داد زد که مصاحبه نکنید و بروید. من هم به رختکن رفتم که دیدم این خبرها منتشر شده است.

 

سرمربی شیمیدر در پایان اظهار کرد: به نظرم باید مراقب باشیم تا در کارهایمان حق کسی ضایع نشود. خبرنگاران زیادی با من صحبت کردند و چند سال است که در بسکتبال حضور دارم اما به کسی بی‌احترامی نکردم.

 

دیدگاه‌ها