کد خبر : 1411830 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 12:18 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

17 شوت و تنها یک گل

برتری قاطع استقلال برابر الاهلی (آمار)

هرچند بعد از بازی استقلال برابر الاهلی بعضی از کارشناسان به سبک بازی این دو تیم انتقاد کردند اما آمار نشان می دهد که آبی ها در این بازی برتری قاطعی در خلق موقعیت نسبت به حریف خود در طول بازی داشته اند.

برتری قاطع استقلال برابر الاهلی (آمار)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان این بازی بعضی از کارشناسان اعتقاد داشتند بازیکنان این تیم در حضور هواداران پرشور خود و با وجود این که نیاز مبرم به کسب پیروزی داشتند خوب بازی نکردند و سیستم محتاطی را در پیش گرفتند اما آماری که سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان بازی منتشر کرد حکایت از برتری قاطع آبی ها در این بازی دارد.


استقلال در مجموع این بازی 17 شوت به سمت دروازه حریف زد(شامل توپ های که در داخل چارچوب بود، توپ های که به بیرون رفت و توپ هایی که توسط مدافعان حریف بلاک شد) و آمار الاهلی از این نظر تنها 8 شوت است.


اما در این بازی استقلال 5 شوت در چارچوب زد که ماجد ناصر آن را مهار کرد و آمار تیم فوتبال الاهلی تنها 3 شوت بود که یکی از آنها وارد دروازه شد.


استقلال در طول بازی 5 شوت به سمت دروازه زد که توسط مدافعان الاهلی بلاک شد اما تعداد شوت های بازیکنان الاهلی از این نظر تنها یک بار بود.


استقلال در طول 90 دقیقه بازی 10 شوت از بیرون و 7 شوت از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه الاهلی زد که آمار حریف از این نظر 5 و3 شوت بود و شاگردان علیرضا منصوریان از این نظر موفق شدند آمار فوق العاده بهتری از حریف خود به جای بگذارند.


الاهلی تنها در فاکتور دقت شوت شرایط بهتری از استقلال دارند، آمار دقت شوت آنها 42.9 است و آمار دقت شوت استقلال 41.7 است وبه جز این آبی ها در تمام فاکتورها آمار بسیار بهتری از حریف خود داشته اند.

 

1195878

دیدگاه‌ها