کد خبر : 1411845 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 12:59 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

عرفانیان به دور دوم راه یافت

حذف زود هنگام خدابخشی از گردونه رقابت‌ها

تکواندوکاران اوزان ششم و هفتم امروز به روی «شیاپ چانگ» رفتند که از میان سه نماینده ایران، دو تکواندوکار وزن هفتم با شکست مقابل نماینده روسیه از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

حذف زود هنگام خدابخشی از گردونه رقابت‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، روز دوم از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از صبح امروز(جمعه) با حضور 2163 تکواندوکار از 54 کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز شد که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.

 

در ادامه این مسابقات صبح امروز جمعه هشتم اردیبهشت تکواندوکاران دو وزن ششم و هفتم به روی «شی هاپ چانگ» رفتند که از میان سه نماینده ایران، دو تکواندوکار وزن هفتم با شکست از نماینده روسیه وداعی زودهنگامی با جدول مسابقات داشتند.



سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم (وزن هفتم) دور نخست 7 بر 5 نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» از روسیه وگذار کرد. این روسی دور دوم هم مهدی خدابخش را 18بر 13 شکست داد و موجبات حذف هر دو نماینده ایران را فراهم آورد. خدابخش قبل از دیدار با حریف روسی، «اوگاز انصر» از ترکیه را 5 بر یک شکست داده بود. «لارین» روسی مدال برنز رقابتهای قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.



در وزن 80- کیلوگرم پوریا عرفانیان دور نخست «بوگدان گرچکین» از روسیه را 20 بر 18 شکست داد و در ادامه باید با «رائول گارسیا» از اسپانیا مبارزه کند. یکی از تکواندوکاران ترکیه یا روسیه حریف بعدی عرفانیان خواهد بود.



در روز نخست این مسابقات تیم ملی ایران 5 نماینده در دو وزن 58- و 63- کیلوگرم داشت. محمد کاظمی و میرهاشم حسینی موفق به کسب دو مدال طلا شدند، هادی تیران، فرزان عاشورزاده و سروش احمدی هم از دور رقابتها کنار رفتند. عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم بعد از برتری 28 بر 12 مقابل «مهمت پاگلر» از ترکیه، از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد و حذف شد.



این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور 2163 تکواندوکار از 53 کشور در آتن آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها