کد خبر : 1411889 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 15:40 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

خدا کند دلار بعد از انتخابات به ٨ هزار نرسد

قلعه‌نویی: گواردیولا هم نمی‌تواند هر سال جام بگیرد

امیرقلعه نویی معتقد است که در زمان حضور او اتفاقاتی در باشگاه سپاهان در حال رخ دادن بوده است، که افت سپاهان به همان دلایل است.

قلعه‌نویی: گواردیولا هم نمی‌تواند هر سال جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، در هتل آسمان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


می خواستم با سپاهان جام آسیایی بگیرم


 به شهر قشنگ اصفهان آمدم. چه زمانی که مسئولیت در این شهر داشتم و چه وقتی که به عنوان مربی به این شهر آمدم همیشه آرامش داشتم. می‌خواستم در سپاهان جام آسیایی بگیرم که نشد. اصفهان شهر با لیاقت‌ها است. امیدوارم این تیم به دوران طلایی‌اش باز گردد. این روزها را می‌دیدم و می‌گفتم برخی در راهی می‌روند که تیم دچار مشکل می‌شود. سپاهان در آسیا حرف برای گفتن داشت. دعا می‌کنم این تیم به دوران طلایی خود باز گردد. سپاهان ورزشگاه خوبی هم دارد.


این بازی برای هر دو تیم مهم است


بازی برای هر دو تیم مهم است. هم ما می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم و هم سپاهان  می‌خواهد به آسیا برسد.فردا 3، 4 بازیکنمان را در اختیار نداریم و می‌دانیم با مشکلات زیادی روبرو هستیم خوشحالم ورزشگاه نقش جهان درست شده و ورزشگاه باکیفیت در اختیار سپاهان قرار گرفته است. حق سپاهان داشتن چنین ورزشگاهی است. جا دارد از خدا برای شادی روح آن دو، سه جوان که در مسیر ورزشگاه فولادشهر دار فانی را وداع گفتند طلب مغفرت کنیم و امیدوارم روحشان شاد باشد.


شرایط سختی داریم اما عقب نشینی نمی کنیم


زلاتکو کرانچار به سپاهان بازگشته او از مربیان بزرگ و تأثیرگذار است که در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته است جا دارد از عبدالله ویسی هم یاد کنیم. در بازی فردا تلاش می‌کنیم هر سه امتیاز را کسب کنیم، جایگاه خوبی داریم اما شرایطمان خوب نیست اگر چنین نتیجه‌ای گرفتیم به خاطر لطف خدا است. این تیم با این شرایط باید به جایگاه دو رقمی می‌رسید. در تیم ما خیلی از بازیکنان معرفتی کار می‌کنند،‌سربازی و قرارداد اخباری چند روز دیگر به اتمام می‌رسد و ما به طور کامل تلاش می‌کنیم. خالد شفیعی و سعید آقایی با مصدومیت بازی می‌کنند. در سه ماه قبل شرایط سختی داشتیم اما عقب‌نشینی نکردیم. 


خوشحالم زاینده رود آب دارد


قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که ابتدا ادعا کرد یک زمان سؤالی پرسیده و او اعتقاد داشته سؤالش خطی بوده عنوان کرد: پس شما خط نگیر تا ما نگوییم سؤال خطی است (با خنده). این بار که سؤال می‌پرسی که خط نگرفته‌ای (با خنده). مطلبی را فراموش کردم، وقتی به نشست می‌آمدم دیدم در زاینده‌رود آب است که خیلی خوشحال شدم، زمانی که در اصفهان بودم اکثراً با همسرم در کنار زاینده‌رود قدم می‌زدیم این رود خشک بود که از این مسأله خیلی ناراحت می‌شدیم.

 

دیدگاه‌ها