کد خبر : 1411897 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 16:15 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: از نیمکت نشینی متنفر بودم؛ مثل ایسکو

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری بازی با والنسیا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زیدان: از نیمکت نشینی متنفر بودم؛ مثل ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پیروزی 2-6 در زمین لاکرونیا، فردا در برنابئو باید به مصاف والنسیا برود؛ دیداری که سه امتیازش برای رئال اهمیت فراوانی دارد.

 

 

1195923

 

 

زیدان در نشست خبری این مسابقه گفت:« به مقطع پایانی فصل رسیده ایم ولی نگرش ما تغییر نکرده است. در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و تا به اینجا هم فوق العاده بوده ایم. در طول یک فصل بی شک لحظات سخت هم وجود دارند ولی باید مثبت اندیش بود و معتقدم از حالا باید منتظر اتفاقات خوب باشیم.»

 

تیم A و B:« از همان ابتدا می دانستم که چه تیم خارق العاده ای در اختیار دارم و اینکه همه، شرایط فیکس بازی کردن را دارند.

بازیکنان من می دانند که ارزش پیراهن رئال چقدر بالاست و اینکه هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. سوای کیفیت بالای بازیکنان، آنها جدیت بالایی هم دارند. چیزی که از آنها می خواهم این است که به همین مسیر ادامه دهند. هر بازیکنی می تواند دیدگاه خودش را داشته باشد و ادعا کند که می توانسته بیشتر بازی کند؛ ولی تصمیم گیرنده نهایی من هستم.

20 سال پیش هر تیم 30 یا 40 بازی انجام می داد و با 12 یا 13 بازیکن هم می توانستید یک فصل را به خوبی مدریت کنید ولی حالا این امکان پذیر نیست. الان شما به 20 بازیکن آماده نیاز دارید که هر زمان به زمین بروند، تاثیرگذار باشند و باید بگویم که مجموعه بسیار خوبی در اختیار دارم.

من شجاع تر از دیگران نیستم. با همه بازیکنانم صحبت می کنم نه فقط با یکی دو بازیکن خاص. بازیکنانم همه چیز در مورد تفکرات من را می دانند.»

 

رونالدو در پست شماره 9:« رونالدو 400 گل به عنوان وینگر تهاجمی به ثمر رسانده و پست واقعی او همانجاست، نه مهاجم مرکزی؛ با این حال با توجه به کیفیت بالایش، می تواند در هر منطقه از فاز تهاجمی بازی کند.»

 

مقطع کلیدی فصل:« حالا وقت تردید داشتن نیست و همه بازیکنانم به خودشان و توانایی های شان ایمان دارند.»

 

متقاعد کردن ایسکو به نیمکت نشینی:« به همین خاطر مربی هستم. من بازیکن بوده ام و می دانم برای بازیکن، چقدر سخت است روی نیمکت بنشیند؛ به خصوص برای ستاره ای چون ایسکو با توانایی های غیر قابل انکارش. خود من زمانی که بازی می کردم، از نیمکت نشینی متنفر بودم و تقریبا همیشه در ترکیب ثابت حضور داشتم.

من با همه بازیکنان صحبت می کنم و هیچکس را فریب نمی دهم. فردا و سه شنبه بازی داریم و ایسکو هم بسیار با انگیزه است و به من اطمینان دارد. از حالا تا انتهای فصل بازی های سختی در پیش داریم.»

 

جو سازی رسانه های بارسلونا علیه میچل(مربی مالاگا):« فقط به بازی با والنسیا فکر می کنم.»

 

کوئنترائو:« او بازهم مصدوم شده و فردا با ما نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها