کد خبر : 1411912 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 17:25 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

گودال مرگ در انتظار آخرین میزبانی؛

آمار ویسی و کرانچار در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان که کار خود را از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر در نقش جهان آغاز کرد، تاکنونی به 6 پیروزی و سه شکست در این ورزشگاه دست یافته است.

آمار ویسی و کرانچار در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده ورزشگاه نقش جهان میزبان یکی از حساس ترین دیدارهای خود از زمان بازسازی است، که به جرات می توان گفت نتیجه آن می تواند نتیجه بسزایی در سرنوشت فصل آینده طلایی پوشان داشته باشد. آنها مقابل تراکتورسازی آخرین میزبانی خود در لیگ شانزدهم را بر عهده دارند و در هفته پایانی میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی می شوند.

 

به همین بهانه نگاهی داشتیم به عملکرد سپاهان در حضور ویسی و کرانچار در نقش جهان:


ویسی؛ 3 پیروزی و 3 تساوی و یک شکست (به علاوه 2 پیروزی و یک شکست در جام حذفی)
اولین دیدار سپاهان در نقش جهان به هفته یازدهم باز می گردد که طلایی پوشان به تساوی یک بر یک مقابل فولادخوزستان دست یافتند. البته به صورت رسمی اولین دیدار سپاهان مقابل آلومینیوم اراک برگزار شد و شاگردان ویسی به پیروزی یک بر صفر دست یافتند و تا رسیدن به نیمه نهایی و شکست برابر نفت تهران در این ورزشگاه و ناکامی در رسیدن به فینال، موفق شدند سایپا را نیز در نقش جهان زمین گیر کنند.
در مجموع ویسی با سپاهان 7 بار در لیگ برتر فرصت بازی در نقش جهان را پیدا کرد که 3 پیروزی، 3 تساوی  و یک شکست کارنامه او شد. پر گل ترین پیروزی سپاهان در مقابل صبای قم  رقم خورد که آنها موفق شدند، با ارائه یک بازی یک طرفه، 4 بر 1 تیم صمد مرفاوی را شکست دهند و در مقابل بدترین شکست تیم سپاهان که روز تلخی را برای هواداران اصفهانی رقم زد، شکست سنگین سه بر صفر مقابل ماشین سازی بود.

 


کرانچار؛ 2 بازی و دو پیروزی
پس از حضور کرانچار در تیم سپاهان این تیم تاکنون دومرتبه در این ورزشگاه به میدان رفته که هر دو با پیروزی خاتمه یافته است. یک پیروزی 3 بر 1  مقابل سایپا و همچنین پیروزی مقابل گسترش فولاد.
دیدار برابر تراکتورسازی آخرین دیدار طلایی پوشان در ورزشگاه مدرنشان خواهد بود که در میان هواداران سپاهان به گودال مرگ معروف است. پیروزی سپاهان در این ورزشگاه می تواند کمک شایانی برای کسب رتبه چهارمی و احتمال حضور در آسیا باشد؛ باید ببینیم کرانچار می تواند با آمار صد در صد پیروزی، کار خود در این ورزشگاه را به پایان ببرد یا اتفاقات دیگری در مهم ترین بازی هفته بیست و نهم رقم خواهد خورد.

 

دیدگاه‌ها