کد خبر : 1411956 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 08:20 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی نتایج چلسی و تاتنهام در هفته های پایانی

رقابت قهرمانی لیگ برتر چگونه تمام می‌شود؟

اگرچه نتایج فوق العاده تاتنهام باعث گرم تر شدن تنور لیگ برتر در هفته های پایانی شده، اما باز هم چلسی از بخت بالایی برای فتح لیگ امسال برخوردار است.​​​​​​​

 رقابت قهرمانی لیگ برتر چگونه تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در فصل جاری، حالا شاگردان کونته واقعا نفس های تاتنهام را پشت سر خود حس می کنند و حالا فاصله ای که حتی به 13 امتیاز نیز رسیده بود، حالا تنها به 4 امتیاز کاهش یافته است.

 

اگرچه چلسی در بازی اواسط هفته موفق شد 2-4 ساوتهمپتون را مغلوب کند، اما نمایش ضعیف آنها در ابتدای هفته برابر یونایتد و شکست در اولدترافورد بدون حتی نواختن یک شوت در چارچوب شیاطین سرخ، باعث بروز تردیدهایی در موفقیت آنها در فصل جاری شده است. به خصوص در روزهایی که تاتنهام بدون توقف حریفان خود را مغلوب کرده و نمایش چشم نوازی نیز ارائه می دهد.

 

 

1194645

 

 

حالا و بعد از آنکه چلسی موفق شد با شکست تاتنهام در جام حذفی به فینال این مسابقات راه پیدا کند، 4 هفته پیش روی دو مدعی اصلی قهرمانی باقی مانده است.

 

کارشناسان دیلی میل، احتمالات بیشتر در هفته های آتی و با توجه به بازی های باقی مانده دو تیم را بررسی کرده اند که در ادامه، حالات مختلف را مرور خواهیم کرد؛

 

10 اردیبهشت

اورتون – چلسی/ آرسنال – تاتنهام

 

در یکی از تعیین کننده ترین هفته های لیگ برتر، چلسی به مصاف اورتون خواهد رفت و تاتنهام و آرسنال نیز برگزار کننده دربی لندن خواهند بود.

 

با توجه به تجدید حیات اورتون در فصل جاری و نتایج خوبی که آنها در هفته های اخیر در گودیسون پارک گرفته اند، بی شک یکی از دشوارترین دیدارهای ماه های اخیر در انتظار آبی های لندن خواهد بود.

 

 

1195956

 

 

زمانی که هواداران چلسی در حال بازگشت از لیورپول به خانه هستند، دیدار حساس تاتنهام برابر توپچی ها در حال برگزاری است و حال و هوای آنها بستگی به نتیجه ای دارد که در گودیسون پارک حاصل شده است.

 

اما با این تفاسیر، کارشناسان دیلی میل معتقدند در این هفته، فاصله دو تیم تاتنهام و چلسی کاهش خواهد یافت.

 

اورتون - چلسی = تساوی

آرسنال - تاتنهام = برد تاتنهام

امتیازات: چلسی 79 – تاتنهام 77

 

15 و 18 اردیبهشت

تاتنهام – وستهام/ چلسی –میدلزبورو

 

در آن مقطع، شاگردان پوچتینو در روز جمعه و چلسی دوشنبه شب به مصاف رقبا خواهند رفت.

 

نتایج نا امید کننده وستهام موید آن است که تاتنهام احتمالا در خانه موفق به شکست این تیم شده و برای اولین بار در فصل جاری به صدر جدول صعود خواهد کرد.

 

 

1195957

 

 

این نتیجه باعث خواهد شد تا هواداران اسپرز برای اولین سرود قهرمانی سر داده و فشار رو چلسی بیش از گذشته احساس شود.

 

اما نکته خوشحال کننده برای هواداران چلسی، یک بازی خانگی آسان برابر میدلزبورو است که قاعدتا با پیروزی آنها همراه خواهد بود و کونته و شاگردانش دوباره صدر جدول را پس خواهند گرفت.

 

تاتنهام – وستهام: برد تاتنهام

چلسی – میدلزبورو: برد چلسی

امتیازات: چلسی 82 – تاتنهام 80

 

22 و 24 اردیبهشت

وست بروم – چلسی/ تاتنهام – منچستریونایتد

 

جمعه شب، چلسی برای انجام یک دیدار خاج از خانه برابر وست بروم صف آرایی خواهد کرد و تا 2 روز بعد منتظر نبرد حساس شاگردان پوچتینو و مورینیو خواهد ماند.

 

اگرچه پیروزی در خانه وست بروم آسان نیست، اما احتمالا شاهد برد خارج از خانه شاگردان کونته و افزایش فاصله با تیم دوم به 5 امتیاز برای 48 ساعت خواهیم بود.

 

 

1195445

 

 

بعد از آن، همه نگاه ها به وایت هارت لین است و هواداران چلسی امیدوارند سرمربی سابق آنها قادر به کسب امتیاز از تاتنهام و نزدیک تر کردن آنها به رویای قهرمانی باشد.

 

علیرغم تعداد مصدومان فراوان، یونایتدها مدت هاست شکستی را در لیگ برتر تجربه نکرده اند و در بازی رفت نیز موفق شدند با تک گل دیدنی میخیتاریان، یکی از معدود شکست های پوچتینو را رقم بزنند پس احتمالا نتیجه تساوی، حاصل نبرد وایت هارت لین خواهد بود.

 

وست بروم – چلسی: پیروزی چلسی

تاتنهام – یونایتد: تساوی

امتیازات: چلسی 85 – تاتنهام 81

 

25 و 28 اردیبهشت

چلسی – واتفورد/ لسترسیتی – تاتنهام

 

علیرغم حساسیت های فراوان هفته های پایانی، برای امکان دنبال کردن همه مسابقات از سوی بینندگان، بازی های مدعیان طی روزهای مختلف برنامه ریزی شده است.

 

این بدان معناست که با رخ دادن شرایط ذکر شده، چلسی می تواند دوشنبه شب برای پنجمین بار در تاریخ لیگ جزیره قهرمانی خود را جشن بگیرد و کونته با شکست واتفورد، نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کند.

 

 

1189954

 

 

اما اگر چنین اتفاقی رخ نداد، پنج شنبه شب تاتنهام در دیدار دشواری به مصاف لستر احیا شده خواهد رفت تا انتقام فصل قبل را از مدافع عنوان قهرمانی بگیرد. البته شاید آن دیدار به منزله تثبیت نایب قهرمانی شاگردان پوچتینو نیز باشد.

 

چلسی – واتفورد: برد چلسی

لسترسیتی – تاتنهام: برد تاتنهام

امتیازات: چلسی 88 – تاتنهام 84

 

31 اردیبهشت

چلسی - ساندرلند/ تاتنهام - هال سیتی

 

در روز پایانی و هنگامیکه چلسی به مصاف ساندرلند خواهد رفت، قاعدتا قهرمانی شاگردان کونته در لیگ برتر فصل جاری مسجل شده و در حالی که بسیاری معتقد بودند با توجه به تعدد ستارگان و سرمربیان بزرگ، قهرمان در لحظه پایانی مشخص خواهد شد، آنها با اقتدار این عنوان را جشن خواهند گرفت.

 

همچنین جان تری، کاپیتان محبوب آبی ها نیز برای آخرین بار در لباس چلسی حضور پیدا کرده و با بلند کردن جام قهرمانی، پایانی شیرین را در استمفوردبریج تجربه خواهد کرد.

 

 

1190951

 

 

از آن سو نیز تاتنهام شایسته نیز در خانه هال سیتی با کسب پیروزی، برای دومین فصل متوالی راهی لیگ قهرمانان شده و در میان این همه مدعی، به شایستگی رتبه دوم را به خود اختصاص خواهد داد.

 

چلسی – ساندرلند: پیروزی چلسی

هال سیتی – تاتنهام: پیروزی تاتنهام

جدول نهایی: چلسی 91 – تاتنهام 87

دیدگاه‌ها