کد خبر : 1411962 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 21:25 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

وفاداری سرمربی، پیکانی‌ها را کنار هم نگه می دارد؟

مجید جلالی در نشست خبری امروز خود پیش از دیدار مقابل سایپا از ادامه حضور در این تیم صحبت کرد. این در حالی است که منابع موثق خبری از وجود پیشنهادات جذاب برای آقا معلم موفق فوتبال ایران خبر می دهند.

وفاداری سرمربی، پیکانی‌ها را کنار هم نگه می دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین سوالاتی که در نشست خبری امروز از سرمربی پیکانی ها پرسیده شد، درباره ادامه یا عدم ادامه حضور او در این تیم بود. در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت پیکانی ها در فصل آینده به گوش می رسید و این موضوع ابهامات فراوانی را درباره ادامه فعالیت جلالی در این تیم ایجاد کرده بود اما سرمربی موفق این فصل پیکان در پاسخ به سوال خبرنگاری که امروز درباره این موضوع از او سوال کرد، با آرامشی خاص تایید کرد که به احتمال فراوان فصل آینده هم در این تیم باقی خواهد ماند.


این در حالی است که براساس اخبار موثقی که به گوش می رسد، جلالی و کادرفنی جوان پیکان به واسطه عملکرد بسیار خوبی که در این فصل با پیکان از خود ارائه دادند، پیشنهادات بسیار جذاب و خوبی را از چند تیم متمول لیگ برتر دریافت کرده اند اما علاقه قلبی آنها ادامه فعالیت در مجموعه ای است که به گفته جلالی پس از سال ها شوق فوتبال را در او زنده کرده است.


سرمربی پیکان امروز در حالی رسما از ادامه فعالیتش در پیکان گفت که تا کنون مسئولین کارخانه و باشگاه پیکان به این قاطعی در این باره اظهارنظری نکرده اند اما جلالی با این جمله تلاش کرد هم ذهن خودش را نسبت به فصل آینده از پیشنهاداتی که دریافت کرده جدا کند و هم اینکه به بازیکنان جوانش ثابت کند برنامه های مهمی برای آنها در فصل آینده در سر دارد. بازیکنانی که اغلب آنها به واسطه درخشش پیکان در این فصل مورد توجه تیم های بزرگ و متمول قرار گرفته اند اما شاید حضور آنها در آن تیم ها در این شرایط سنی نتواند به اندازه ادامه حضور در پیکان برایشان مفید باشد. جلالی گفت می ماند و قید پیشنهادات نجومی اش را زد؛ او حالا چشم انتظار حفظ تیمی است که بارها تاکید کرده به درخشش آنها در فصل آینده امید بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها