کد خبر : 1412018 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 12:19 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

در نظرسنجی سایت CNN عرب

عموری بهترین بازیکن جهان عرب شد

در نظرسنجی که توسط یکی از سایت های معتبر عرب زبان انجام شد ستاره تیم ملی امارات و باشگاه العین گوی سبقت را از بازیکنان عرب سرشناس دیگر ربود.

عموری بهترین بازیکن جهان عرب شد

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات و باشگاه العین امارات در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن عرب فصل گذشته فوتبال دنیا گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و عنوان بهترین بازیکن فصل 2016-2017 را به خود اختصاص داد.


سایت CNN عرب از چند روز پیش در نظرسنجی از مخاطبان خود اقدام به انتخاب بهترین بازیکن عرب یک فصل گذشته دنیا کرد که در این نظرسنجی مخاطبان این سایت معتبر عمر عبدالرحمان را به عنوان چهره طلایی انتخاب و معرفی کردند. عموری که مرد سال آسیا در 2016 نیز انتخاب شد با 43% آرا اول شد و بعد از این بازیکن عمر السوما مهاجم دورگه سوئدی- سوریه ای باشگاه الاهلی عربستان با 37% دوم شد. 

 

1196003


محمدصلاح ستاره تیم ملی مصر با 11% و ریاض محرض ستاره مراکشی باشگاه لستر سیتی با 9% در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند تا اتفاق جالبی در دنیای فوتبال کشورهای عربی رخ بدهد. عمرعبدالرحمان در واکنش به انتخاب شدن از سوی طرفداران به سایت CNN گفت:« واقعا از طرفدارانی که به من رای دادند سپاسگزارم و خوشحالم که این عنوان را کسب کردم. از الان وظیفه دشوارتری روی دوش دارم و باید به اعتماد طرفداران بیشتر از گذشته پاسخ مثبت بدهم».

دیدگاه‌ها