کد خبر : 1412064 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 15:01 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

رونالدو؛ غایب حتمی رئال مقابل گرانادا

کریستیانو رونالدو قصد دارد امروز در بازی مقابل والنسیا، با دریافت کارت زرد، خود را از بازی بعدی رئال محروم کند.

رونالدو؛ غایب حتمی رئال مقابل گرانادا

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو با کوهی از انگیزه امروز مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت. پس از استراحت مقابل لاکرونیا، فوق ستاره پرتغالی با آمادگی کامل به مصاف والنسیا خواهد رفت. او در سال های اخیر در برنابئو توانسته 4 گل به والنسیا بزند و بی شک امید اول گلزنی رئال در بازی امشب نیز خواهد بود.

 

 

1196025

 

رونالدو تا به اینجای فصل 4 بار با کارت زرد جریمه شده و به ادعای مارکا قصد دارد امشب خود را 5 اخطاره کند تا بازی مقابل گرانادا را از دست بدهد. اگر این اتفاق نیفتد نیز زیدان به وی برای گرانادا استراحت خواهد داد. 5 اخطاره شدن در بازی امشب سود دیگری نیز برای رونالدو خواهد داشت و آن حضور قطعی اش مقابل سویا در هفته 36 است.

 

کهکشانی ها پس از بازی امشب، سه شنبه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را مقابل اتلتیکو برگزار خواهند کرد و به فاصله یک هفته باید بازی برگشت را برگزار کنند. زیزو که برای آماده نگاه داشتن رونالدو در مقطع پایانی فصل به وی در بازی های نه چندان حساس استراحت داده، مقابل گرانادا نیز چنین خواهد کرد.

این برنامه به سود رونالدو نیز شده به طوریکه او با زدن 5 گل به بایرن، عامل اصلی صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود؛ هرچند که در لالیگا این غیبت ها برای وی گران تمام شد و قافیه آقای گلی را به مسی واگذار کرد.

دیدگاه‌ها