کد خبر : 1412303 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:38 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب پرسپولیسی‌ها امروز می‌شکند؟

در حالی که دقایقی به آغاز تمرین پرسپولیس باقی مانده، باید دید تصمیم بازیکنان برای انجام آن چه خواهد بود.

اعتصاب پرسپولیسی‌ها امروز می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، عدم تمرین سرخپوشان طی 4 روز اخیر باعث شد تا جو عجیبی علیه آنها در استادیوم آزادی شکل گیرد که نارضایتی و عصبانیت همه آنها را در پی داشته باشد. 


جو استادیوم آزادی در روز جدال برابر ذوب آهن و خصوصا در دقایق ابتدایی و پیش از گرم کردن شعارهای شدیدی علیه آنها شکل گرفت و این مساله تمرکز همه آنها را برهم زده بود تا دقایق ابتدایی بازی کاملا از دست آنها خارج شود. همین اتفاق هم باعث شد تا اشتباهات فردی به بدترین شکل ممکن نقش اول را در خط دفاعی و بین دیگر بازیکنان این تیم رقم بخورد و اوج آن اشتباه علیرضا بیرانوند بود.


به هر حال آنها در بدترین نمایش تدافعی خود توانستند به یک تساوی پرگل برابر ذوب آهن دست یابند و در پایان بازی به هواداران بابت این رفتارشان بتازند. 


اکنون باید دید در فاصله دقایقی مانده به آغاز تمرین آنها بعد از این جدال، اعتصاب خود را خواهند شکست یا نه. البته با توجه به تمرین ریکاوری و بارش شدید باران در تهران بعید نیست تمرین امروز آنها کاملا لغو شود. خصوصا اینکه مجموعه خیریه عمل دارای سالن مجزا و تجهیز شده‌ی بدنسازی نیست تا آنها تمرین را به سالن انتقال دهند. با این حال بعید نیست با توجه به عدم انجام مطالبات درخواستی آنها، بازیکنان همچنان روی این اعتصاب پافشاری داشته باشند.

دیدگاه‌ها