کد خبر : 1412329 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:12 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق ویژه با ورزشگاه زیبای نقش جهان

نصف جهان میزبان پرتماشاگرترین بازی هفته

نقش جهان در هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم میزبان پرتماشاگرترین بازی بود تا یک بار دیگر ثابت شود این ورزشگاه خیلی زودتر از این باید افتتاح می شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که میزان استقبال طرفداران در بازی های حساس و مهم چندان چشمگیر نبود یک بار دیگر طرفداران سپاهان با حضور گسترده خود در ورزشگاه نقش جهان آن هم در روز غیر تعطیل و ابتدای هفته ثابت کردند که سال ها در حق آنها اجحاف صورت گرفته و مستحق این بودند که زودتر صاحب یک ورزشگاه مدرن شوند.


تماشاگران سپاهان با وجود این که ساعاتی قبل از بازی باران شدیدی در اصفهان بارید و بازی هم در روز ابتدای هفته برگزار می‌شد استقبال بسیار خوبی ازتیم محبوب خود در آخرین دیدار خانگی فصل داشتند. شاگردان کرانچار که در کورس کسب سهمیه احتمالی آسیا هستند با بازی‌های خوب خود در چند هفته گذشته تماشاگران را بیش از گذشته به حضور در ورزشگاه تشویق کردند.

 

1196250


در هفته بیست و نهم دیدار سپاهان و تراکتورسازی با ۱۵ هزار و ۳۰۰ تماشاگر پرتماشاگرترین بازی هفته بود و بعد از آن پرسپولیس و ذوب آهن با ۹ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در رده دوم قرار گرفت. همچنین دیدار پدیده مشهد و استقلال با ۸ هزار تماشاگر سومین دیدار پرتماشاگر هفته بود.


سپاهان این فصل با نقل مکان به شمال اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان بیش از گذشته از حمایت هواداران خود برخوردار است و امیدوار است فصل آینده با تکمیل ورزشگاه نقش جهان و راه‌های دسترسی به ورزشگاه، استقبال بیشتر از این هم شود تا با حمایت همین طرفداران بار دیگر به کورس قهرمانی بازگشته و به ششمین قهرمانی اش در تاریخ لیگ برتر برسد.

دیدگاه‌ها