کد خبر : 1412350 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:05 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: با کرانچار درحال مذاکره‌ایم

محسن طاهری مدیرعامل تیم سپاهان امیدوار است با توافقاتی که میان باشگاه و کرانچار صورت می گیرد، این مربی در اصفهان به کار خود ادامه دهد.

طاهری: با کرانچار درحال مذاکره‌ایم 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با حضور زلاتکو کرانچار که پیش تر نیز یک قهرمانی به همره این تیم کسب کرده بود، متحول شده و روز گذشته در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز موفق  شد تراکتورسازی تبریز را از پیش رو بردارد و به رتبه چهارم برسد.


از همین رو و با توجه به اینکه قرارداد کرانچار برای 6 بازی به امضا رسیده، نگرانی هایی میان هواداران این تیم  و البته خود کرانچار وجود دارد. سرمربی کروات سپاهان در کنفرانس خبری پس از بازی از بلاتکلیفی خود سخن گفت و اینکه مدیران باشگاه باید در خصوص سرمربی فصل آینده خیلی زود تصمیم گیری کنند.


محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص نتایج خوب تیم و همینطور تمدید قرارداد با کرانچار به خبرنگار ایمنا گفته است :« خوشبختانه همه روند رو به رشد و بازی روان تیم را مشاهده می‌کنند. تیم رو به جلو و هجومی بازی می‌کند و شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است، امیدواریم برنامه‌های ما برای فصل آینده هم جوابگو باشد و با حضور هواداران مشتاق موفقیت به سپاهان بازگردد.ما در حال مذاکره هستیم و به هر حال کرانچار و ما نقطه نظراتی داریم که در جلسات و مذاکرات بیان می‌شود. در هر صورت امیدوارم به توافق برسیم».

دیدگاه‌ها