کد خبر : 1412352 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:55 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - ناپولی

دو تیم اینتر و ناپولی، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در یکی از ضعیف ترین فرم های خود از ابتدای فصل قرار دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. شاگردان پیولی که شروع خوبی با این مربی ایتالیایی داشتند، رفته رفته دچار افت شدند تا جایی که اینتر در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است.  نراتزوری که امید کسب سهمیه داشت، حالا با 56 امتیاز به رده هفتم سقوط کرده و احتمال اینکه باز هم از این بیشتر سقوط کند وجود دارد.

 

1185906

 

 

مدیران نراتزوری به دنبال تغییرات اساسی در تیم هستند و فصل آینده می‌خواهند مربی بزرگی را به روی نیمکت خود آورده و بازیکنان خوبی جذب کنند. نتایج  ضعیف اخیر پیولی باعث شده تا او عملا شانسی برای هدایت تیم در سال آینده نداشته باشد و حالا تنها هدفش این است که فصل را به بهترین شکل به پایان برساند.

ناپولی نیز با 71 امتیاز در رده سوم قرار دارد و می‌توان گفت که کسب سهمیه آنها قطعی شده است. با این حال شانسی برای قهرمانی نیز ندارند و در بهترین حالت به دنبال حفظ جایگاه فعلی شان خواهند بود.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای اینتر، 2 پیروزی برای ناپولی و 1 تساوی به ثبت رسیده است. با این حال، اینتر در خانه مقابل ناپولی عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها در 13 بازی اخیر خود در خانه مقابل ناپولی، تنها 1 شکست کسب کرده اند و 10 پیروزی و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها در دیگر بازی ها بوده است.

دیدگاه‌ها