کد خبر : 1412367 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:51 | 259.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 9 میلیون پوندی برای علیرضا جهانبخش

دیلی میل: لیگ برتری‌ها به دنبال وینگر ایرانی

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی میل علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند مورد توجه 3 باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است.

دیلی میل: لیگ برتری‌ها به دنبال وینگر ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در خبر امروز دیلی میل از تیم های واتفورد، برنلی و بورنموث به عنوان 3 تیمی یاد شده که روی ملی پوش 23 ساله ایرانی نظر دارند. جهانبخش که 4 فصل پیش کارش را در لیگ هلند آغاز کرده، امسال در آلکمار فصل خوبی را پشت سر گذاشته و امروز با تیمش برای فتح جام حذفی با ویتسه آرنهایم می جنگد. از تیم آلکمار سال گذشته دو بازیکن گرانقیمت به لیگ برتر انگلیس ترانسفر شده اند. 

 

1196297


اولی وینسن یانسن آقای گل فصل پیش اردویزه که به تاتنهام پیوست و دومی هنریکسن که با رقم 7 میلیون پوند در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی راهی باشگاه هال سیتی شد. 

 

1196295


در مطلب دیلی میل به این نکته اشاره شده که چلسی، منچستریونایتد، سلتیک، آژاکس و پی اس وی زمانی که او به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک هلند انتخاب شد وی را زیرنظر گرفته بودند که جهانبخش در نهایت با قراردادی 2 میلیون یورویی به آلکمار پیوست. دیلی میل جهانبخش را چنین توصیف کرده است: خوش تکنیک، قادر به بازی با هر دو پا و با چشمان باز در هنگام ارسال پاس؛ به نوشته این روزنامه جهانبخش زیرنظر استعدادیاب های لیگ برتر قرار دارد.

 

1196296

دیدگاه‌ها