کد خبر : 1412368 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 13:02 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه‌ای که پرسپولیس به سپاهان داد

بازگشت پرسپولیس در مقابل ذوب آهن علاوه بر حفظ رکورد شکست ناپذیری در خانه، به سپاهان نیز کمک بزرگی برای رسیدن به رتبه چهارم کرد.

هدیه‌ای که پرسپولیس به سپاهان داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت بین پرسپولیس و سپاهان همواره به عنوان یکی از مهمترین بازی‌های باشگاهی در ایران شناخته می‌شود و در چند سال اخیر این موضوع شدت هم پیدا کرده است. هر چند این دو تیم از مکتب شاهین شکل گرفته اند در طول زمان و به خصوص دهه 80 بازی های سرنوشت سازی مقابل هم انجام دادند که این رقابت را از حالت طبیعی خارج کرد و هواداران دو تیم حالا به شکل خاص تری این دیدار را که کم هم حاشیه در سال های اخیر نداشته، دنبال می کنند.


جالب اینکه روز گذشته پرسپولیس با نتیجه ای که کسب کرد به رقیب خود کمک کرد تا بتواند جای همشهری را در رتبه چهارم بگیرد. سپاهان موفق شده بود تراکتورسازی را در خانه شکست دهد ولی با توجه به شکست 3 بر 1 پرسپولیس در خانه مقابل ذوب آهن، همه چیز به حالت قبل بازگشته بود و ذوب آهن رتبه چهارم را مثل هفته های قبل در اختیار داشت. اما در ادامه دو گل از سرخپوشان باعث شد تا آنها علاوه بر حفظ روند شکست ناپذیری خود در خانه، به تیم سپاهان نیز برای رسیدن به رتبه چهارم که به شدت در پی آن بودند، کمک شایانی بکنند.


حالا روز آخر سپاهان در آزادی میهمان استقلال است و در صورت پیروزی در آن دیدار می تواند رتبه چهارم خود را قطعی کند و برای رسیدن به آسیا در انتظار فینال جام حذفی و شکست نفت تهران باشد.

دیدگاه‌ها