کد خبر : 1412369 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 13:08 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

با قهرمانی در جام حذفی پاداش خوبی به خودمان می‌دهیم

فخرالدینی: بابت رفتنم از استقلال از کسی گلایه ندارم

مدافع راست نفت تهران در این فصل توانسته علیرغم مشکلاتی که سرخپوشان داشته‌اند آمار خوبی از خود به جا بگذارد و امیدوار است موفق شود جام قهرمانی حذفی را به کارنامه خود اضافه کند.

فخرالدینی: بابت رفتنم از استقلال از کسی گلایه ندارم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی بعد از دو فصل حضور در استقلال در این فصل از سوی منصوریان در لیست قرار نگرفت تا فوتبال خود را زیر نظر علی دایی دنبال کند و البته موفق شود از نظر شخصی آمار خوبی از خود به جا بگذارد. فخرالدینی در نفت توانسته با 3 پنالتی و 2 پاس گل به عنوان مدافع راست نقش پررنگی در نتایج این تیم به جا بگذارد.


او در خصوص نتایج این تیم و مشکلات مالی نفت تهران به خبرنگار ما گفت: ما تیم خوبی داریم اگر به تیم می رسیدند مطمئنا دوم یا سوم جدول بودیم. در پرداخت ها آخرین تیم هستیم و از ماشین سازی هم کمتر گرفته‌ایم اما با این حال از حیثیت خودمان در بازی‌ها دفاع کردیم و علیرغم مشکلات توانستیم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.


فخرالدینی درباره مشکلات باشگاه در ادامه گفت: زمین تمرین درست و حسابی نداریم و از کمترین امکانات لازم به دور بودیم. خیلی سخت است برای تیمی که بازیکنان خوب و کادرفنی نامداری دارد بخواهد با این شیوه غیر فنی شرایط تیم را حفظ کند. ما به خاطر دل‌ خودمان و مربی بازی کردیم تا فصل را تمام کنیم.


وی درباره دلیل عملکرد بهتر این تیم در نیم فصل اول و دوری از جمع مدعیان در نیم فصل دوم گفت: نیم فصل اول خوبی داشتم چون همه چیز روی حساب و کتاب بود اما در نیم فصل دوم مشکلات بزرگی پیش امد. با این حال باید بگویم علی دایی مربی بزرگی است و کار کردن با او افتخار بزرگی برای من بود و خوشحالم توانستم عملکرد قابل قبولی در ترکیب او داشته باشم.


فخرالدینی ادامه داد: خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و 5 تا پنالتی 2 پاس گل و 2 گل ثبت کردم. عملکرد قابل قبولی در دفاع راست است. 


نفت تهران اکنون در فینال جام حذفی قرار دارد و این شانس را داراست که عنوان قهرمانی را در بدترین فصل از نظر مشکلات سخت افزاری و مالی به خود اختصاص دهد. فخرالدینی در این باره گفت: ما تمام تمرکزمان این است که قهرمان حذفی شویم چون به خاطر خودمان بازی می کنیم و می‌خواهیم آن را تقدیم خودمان کنیم. همانطور که گفتم به خاطر نام خودمان بازی می‌کنیم و این می‌تواند یک پاداش برای خودمان باشد. یک سال بدبختی و سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون باید با این عنوان دل‌ خودمان و خانواده‌مان را شاد کنیم.


فخرالدینی که با حضور علیرضا منصوریان از استقلال جدا شد در این باره گفت: بالاخره من دوسال خوب را در این تیم داشتم و خاطرات خوبی به خاطر دارم. هر آمدنی رفتنی دارد و قسمت ما هم این شد و هیچ مشکلی ندارد. هر مربی عقیده‌ای دارد و این شرایط فوتبال است و از کسی گلایه ندارم و به دنبال این هستم که بهترین عملکرد را از خودم به جا بگذارم.

دیدگاه‌ها