کد خبر : 1412385 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 13:56 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چه پاسخی به دخترم بدهم 

توضیحات پدری که فرزندش را به ورزشگاه راه ندادند

روز گذشته و پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، از ورود یک تماشاگر ویژه به ورزشگاه آزادی جلوگیری شد، ممانعتی که جدیدترین حاشیه حول فوتبال ایران را به وجود آورد. ​​​​​​​

توضیحات پدری که فرزندش را به ورزشگاه راه ندادند

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پس از پایان دیدار کم تماشاگر تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، عکسی روی خبرگزاری ها مخابره شد با این مضمون که از ورود دختر پنج ساله ای برای تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن ممانعت شد. این اتفاق عجیب که پیش از این سابقه نداشت باعث شد تا بازهم برخی سوژه های قدیمی و نخ نما شده رو شود و در رابطه با درست و یا غلط بودن آنها بحث شود، هر آنچه که بود در حالی که پیش از این دختربچه های خردسال به ورزشگاه راه پیدا می کردند روز گذشته این اتفاق نیفتاد تا باب جدیدی در پرونده مربوط به هواداران فوتبال باز شود. 

 

پدر دختر خردسال علاقمند به فوتبال و تیم پرسپولیس در این رابطه می گوید: به دلیل علاقه من به فوتبال، فرزندانم نیز به این سو کشیده شدند و در این میان دختر پنج ساله ام نیز از هواداران دو آتشه پرسپولیس محسوب می شود، به دلیل اینکه می دانستم در این بازی هواداران کمی به ورزشگاه می آیند فرصت را مناسب دیدم تا او را به ورزشگاه ببرم تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببیند. 

 

1196301

 

او ادامه داد: پس از آنکه قصد عبور از گیت را داشتیم ماموری که آنجا بود کلاه دخترم را برداشت و با دیدن موهایش گفت این که دختر است، شما نمی توانید به ورزشگاه بروید، من به او گفتم دختر من تنها پنج سال دارد و قاعدتا باید حضورش بلامانع باشد، اما او در پاسخ به من گفت اگر دو ساله هم بود نمی توانستید، حضور در ورزشگاه تنها برای پسران بلامانع است. پس از آن به سوی مقام ارشد وی رفتم و هر چه با او صحبت کردم نیز به نتیجه نرسیدم. 

 

وی در ادامه گفت: از دیروز تاالان نتوانستم پاسخی برای دختر خردسالم پیدا کنم، هر چه از من می پرسد چرا ما را راه ندادند نمی دانم به او چه بگویم، حرف من با تصمیم گیرندگان این موضوع این است که اگر از یک دختر پنج ساله برای ورود به ورزشگاه ممانعت می شود، قطعا به دلیل تاثیرات محیطی باید باشد، یک پسر پنج ساله تحت تاثیر محیط قرار نمی گیرد؟ در ضمن من به عنوان پدر او زمانی را انتخاب کرده بودم که می دانستم مشکلی وجود نخواهد داشت و هواداران کمی به ورزشگاه می آیند.

 

1196304

دیدگاه‌ها