کد خبر : 1412473 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:07 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری در یادگار امام تبریز تکذیب شد

پس از ادعای مدیرعامل سیاه جامگان مبنی بر درگیری در پایان دیدار تیم های سیاه جامگان و ماشین سازی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی این مسئله را تکذیب کرد.

درگیری در یادگار امام تبریز تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی در رابطه با ادعای عباسی، مدیرعامل سیاه جامگان گفت: از ابتدا تا انتهای دیدار من در ورزشگاه حضور داشتم، هیچ گونه درگیری در زمین اتفاق نیفتاد و نمی دانم چرا این صحبت به میان آمده است.

 

او ادامه داد: پس از پایان بازی، مدیرعامل سیاه جامگان تصمیم داشت به زمین بیاید اما طبق اصول حرفه ای و قانونی به وی گفته شد ابتدا باید تمام بازیکنان از زمین خارج شوند و بعد افرادی که مجاز هستند به زمین بیایند، حتی خبرنگارانی که قصد ورود به سالن کنفرانس را دارند همیشه پس از خروج بازیکنان از زمین به سالن می روند و از مسیر زمین عبور می کنند.

 

تقیون در ادامه گفت: زمانی که مدیرعامل سیاه جامگان نپذیرفت پس از خروج بازیکنان به زمین بیاید برخورد لفظی به وجود آمد و پس از آن نیز نیروهای انتظامی مانع از ورود ایشان شدند، فکر می کنم در این باره بزرگنمایی شده است چرا درگیری خاصی در زمین به وجود نیامد، همه چیزهایی که از آن به عنوان درگیری یاد می شود تنها برخورد لفظی کوتاه بود.

 

دیدگاه‌ها