کد خبر : 1412478 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:26 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 0-3 چلسی

پیروزی پر گل چلسی در زمین اورتون

چلسی به لطف پیروزی 0-3 در زمین اورتون، یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک شد.

پیروزی پر گل چلسی در زمین اورتون

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که به شدت خطر تاتنهام را در راه کسب عنوان قهرمانی حس می کرد؛ برای حفظ صدرنشینی به خانه اورتون آمده بود. آبی های بندر لیورپول هم با 58 امتیاز در رده هفتم جای داشتند و امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا.

 

بازی بسیار طوفانی آغاز شد. دقیقه 2، کالورت لاوین روی پاس بارکلی صاحب موقعیت بسیار خوب در منطقه چپ شد و ضربه او به تیر دروازه چلسی برخورد کرد اما لوکاکو و بارکلی نتوانستند در ریباند کار را تمام کنند.

 

 

1196405

 

 

بلافاصله گری کیهیل حمله اورتونی ها را پاسخ گفت و ضربه او تنها با واکنش عالی گلر اورتون راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

چلسی دقیقه 11 نیز تا آستانه گلزنی پیش رفت اما هازارد که با پاس خوب کاستا در موقعیت گل قرار گرفته بود، نتوانست از این بخت استفاده کند.

 

در ادامه، بازی دچار افت شد و بیشتر شاهد حملات پراکنده دو تیم بودیم. چند ضربه کاشته و کرنر تقریبا خطرناک، عمده صحنه های خطرناک در نیمه اول بودند و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

 

1196407

 

 

نیمه دوم اورتون کار را بهتر شروع کرد اما دفاع بسته چلسی اجازه خلق موقعیت جدی روی دروازه این تیم را نمی داد.

تنها یک بار انر والنسیا با گذر از مدافع مستقیم خود وارد محوطه جریمه چلسی شد ولی خودخواهانه به توپ ضربه زد تا بخت مناسبی برای میزبان از دست برود.

 

 

1196406

1196403

 

 

دقیقه 66 سرانجام شاهد به ثمر رسیدن گل در بازی بودیم و این گل سهم چلسی بود.

پدرو پشت محوطه جریمه اورتون صاحب توپ شد و با چرخشی عالی و ضربه پای چپ استثنایی توپ را به طاق دروازه چسباند تا چلسی 0-1 پیش بیفتد.

 

 

1196404

 

 

اورتون پس از پذیرش گل یکپارچه حمله شد اما بر خلاف جریان بازی، این چلسی بود که یک بار دیگر به گل رسید. کاشته هازارد از سمت چپ زمین را گلر اورتون برگشت داد ولی در دهانه دروازه این کیهیل بود که از ریباند استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

 

چلسی دقیقه 86 به یک گل دیگر هم دست یافت. پاس آلونسو به فابرگاس رسید و او هم به یک پاس به عقب عالی، ویلیان را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا با ضربه این ستاره برزیلی، حساب کار 0-3 شود.

 

در نهایت این بازی با برتری 0-3 چلسی خاتمه یافت تا فاصله این تیم با تاتنهام رده دومی موقتا به 7 امتیاز افزایش یابد.

دیدگاه‌ها