کد خبر : 1412491 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:26 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بدموقع منچستر سیتی در خانه میدلزبورو

منچسترسیتی در دیداری مهییج در خانه میدلزبورو با نتیجه 2-2 متوقف شد.

تساوی بدموقع منچستر سیتی در خانه میدلزبورو

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها برای تثبیت شانس کسب سهمیه خود باید از سد میدلزبوروی ته جدولی عبور می کردند.

 

روی همکاری آگوئرو و گابریل، سیتی در همان دقیقه یک بازی صاحب موقعیت شد که البته سرانجامی نداشت. حملات شاگردان گواردیولا ادامه یافت و آنها در دقیقه 8 توسط آگوئرو نیز صاحب موقعیت شدند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 13، میدلزبورو می توانست توسط نگردو به گل برسد اما ضربه این مهاجم اسپانیایی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1196399

 

 

در ادامه، جریان بازی متعادل دنبال شد و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند. در دقیقه 30 و با ارسال یک ضربه ایستگاهی، دی رون صاحب موقعیت شد اما شوت سر ضرب او نیز با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

اما تلاش میدلزبورو نتیجه داد و این تیم بالاخره در دقیقه 37 به گل رسید. ضدحمله سریع آنها در سمت چپ به جورج فرند رسید و او نیز با یک پاس عرضی نگردو را صاحب موقعیت کرد تا این مهاجم اسپانیایی با ضربه ای دیدنی از ابتدای محوطه، گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1196400

 

 

در ادامه نیمه اول، سیتی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت که به نتیجه نرسید و 45 دقیقه اول با برتری میدلزبورو خاتمه یافت.

 

با شروع نیمه دوم، ابتدا این میدلزبورو بود که به سمت دروازه سیتی حمله ور شد اما ضربه کلایتون با عکس العمل کابایرو همراه بود. در دقیقه 55، دی بروین از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط گوژان دفع شد.

 

دقایقی بعد و با شدت یافتن حملات سیتی، توپ در جناح چپ محوطه به ناواس رسید اما ضربه سر این وینگر اسپانیایی هم با عکس العمل سنگربان میدلزبورو همراه بود.

 

اما در دقیقه 69 و با متوقف شدن سانه، سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو آگوئرو موفق شد آن را به گل تبدیل کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

 

1196398

 

 

بعد از گل تساوی سیتی و علیرغم تسلط این تیم بر جریان بازی، باز هم این میدلزبورو بود که به گل رسید. در دقیقه 77 میدلزبورو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و بعد از عکس العمل کابایرو، توپ بعد از یک رفت و برگشت در دهانه دروازه مقابل کالوم چمبرز قرار گرفت تا او گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

اما این پایان کار نبود و سیتی بعد از حملات فراوان، در دقیقه 85 باز هم گل تساوی را به ثمر رساند. با پاس زیبای آگوئرو، این گابریل ژسوس بود که موفق شد با یک ضربه سر دقیق از درون محوطه گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

 

 

1196412

 

 

در دقیقه 89، آگوئرو بهترین موقعیت برای زدن گل سوم داشت ضربه او در دهانه دروازه توسط چمبرز دفع شد. در دقیقه 93 هم گابریل ژسوس موقعیت خوبی را از دست داد تا بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها