کد خبر : 1412493 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:13 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس بعد از اعتصاب

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در بازگشت از عمان و جدال با الهلال تمرینی را پشت سر نگذاشتند، بعد از یک هفته در چمن مجموعه خیریه عمل پا به توپ شدند.

گزارش تمرین پرسپولیس بعد از اعتصاب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از یک هفته اعتصاب خود را شکستند و در تمرین امروز زیر نظر برانکو ایوانکوویچ آیتم های مدنظر او را پشت سر گذاشتند.


اولین تمرین پرسپولیس بعد از جدال با ذوب آهن که پیش از این قرار بود صبح برگزار شود، در نهایت با توجه به شرایط جوی به امروز عصر موکول شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعت 17 در مجموعه خیریه عمل گردهم آمدند.


تمرین ریکاوری پرسپولیس بعد از دیدار برابر ذوب آهن با صحبت‌های ابتدایی برانکو ایوانکوویچ آغاز شد و این در حالی بود که دو بازیکن ملی‌پوش این تیم به دلیل مصدومیت در کنار دیگر بازیکنان تمرین نکردند.


محمد انصاری که پیش از جدال برابر الهلال دچار مصدومیت شده بود و با استراحت از سوی سرمربی در جدال برابر ذوب آهن همراه شده بود، در این تمرین نیز با معافیت از سوی کادرپزشکی مواجه شد تا برای دیدارهای آتی این تیم مهیا شود. وحید امیری نیز دیگر بازیکنی بود که به دلیل مصدومیت با لباس شخصی در تمرین امروز حضور یافت و بعد از صحبت با برانکو ایوانکوویچ از جمع دیگر بازیکنان جدا شد.


مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس با حضور در مجموعه خیریه عمل با بازیکنان و کادرفنی این تیم دیدار و گفتگو کرد و نظاره تمرین سرخپوشان شد.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز، تحت اختیار کادرفنی قرار گرفتند و آیتم های تمرینی را پشت سر گذاشتند. در این بین بازیکنان اصلی این تیم در دیدار برابر ذوب آهن به مدت 15 دقیقه دور زمین به دویدن نرم پرداخته و کارهای کششی و نرمشی را در دستور کار قرار دادند. مرحله بعدی تمرین بازیکنان اصلی، سپک تاکرا در گروه‌های سه نفره بود که انجام شد.


بازیکنان ذخیره نیز در بخشی از زمین با دروازه‌های کوچک، فوتبال درون تیمی، پاسکاری و مرور تاکتیک‌های تیمی و گلزنی را پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها