کد خبر : 1412511 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 21:03 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تکلیف سهمیه روز آخر مشخص خواهد شد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد تساوی عصر امروز تیمش برابر میدلزبورو صحبت کرد.​​​​​​​

گواردیولا: تکلیف سهمیه روز آخر مشخص خواهد شد

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش سیتیزن ها در حالیکه در آستانه شکست بودند، با گل دقایق پایانی گابریل موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

 

گواردیولا گفت: "در نیمه اول به اندازه کافی خوب بازی کردیم و موقعیت های ما به حدی بود که بتوانیم حریف را مغلوب کنیم اما بازی کردن برابر تیم هایی مانند میدلزبورو که برای بقا می جنگند کار آسانی نیست.

 

 

1196413

 

 

در نیمه اول قادر به کنترل ضدحملات آنها نبودیم اما در نیمه دوم اوضاع بهتر شد. همه کار برای پیروز شدن کردیم اما انگار کافی نبود. خوشحالم که با این نتیجه نیز همچنان در این جایگاه قرار داریم و همه چیز به نتایج ما در بازی های باقی مانده بستگی خواهد داشت.

 

من معتقدم که در نهایت تکلیف سهمیه در روز پایانی مشخص خواهد شد و تمام تیم هایی که برای حضور در جمع 4 تیم اول مبازه می کنند بازی های دشواری پیش رو دارند اما ما نیز قطعا تا آخرین لحظه برای قرار گرفتن در جایگاه مناسب مبارزه خواهیم کرد.

 

از گلزنی گابریل بسیار خوشحالم اما او نیاز به زمان دارد زیرا 3 ماه از میادین دور بوده و تنها 4 جلسه با ما تمرین کرده است. قرار بود که گابریل 60 دقیقه بازی کند اما اتفاقات بازی باعث شد که او تا انتها در زمین بماند."

دیدگاه‌ها