کد خبر : 1412564 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 10:53 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جشن رشتی ها در انتظار درخشش سپیدرود

شاگردان نظر محمدی این شانس را دارند تا با شکست نساجی بی توجه به دیگر مسابقات جشن صعود برگزار کنند.

جشن رشتی ها در انتظار درخشش سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، 11 اردیبهشت می تواند برای هواداران سپید رود تبدیل به روزی تاریخی شود. تیم قدیمی و محبوب شهر رشت که بیش از دو دهه شانس حضور در سطح اول فوتبال ایران را نداشت در ابتدای فصل به دسته اول صعود کرد و با نتایج خوبی که تا هفته ی پایانی کسب کرده، شانس اول صعود در میان سه تیمی است که روز پایانی برای لیگ برتری شدن تلاش می کنند.


فوتبال رشت که بعد از سقوط داماش در لیگ سیزدهم سهمیه ای در لیگ برتر نداشت و سالهای حاشیه نشینی را با نگاه به حضور ملوان در لیگ برتر پشت سر می گذاشت، این شانس را دارد تا با پیروزی شاگردان نظر محمدی برابر نساجی در نبرد روز آخر و در ورزشگاه خانگی جشن بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را برگزار کند. جشنی که حداقل دستمزد هواداران سپید رود برای سالها حمایت از تیم محبوب خود در لیگ دو است.


قرمزپوشان رشتی هر چند در دسته یک بازیکنانی مانند پویا نزهتی، محمدرضا مهدوی و البته حسین کعبی را در اختیار داشتند اما مطمئنا ستاره ی اول آنها در دسته یک هواداران پرشمار این تیم بودند که حتی در بازی های خارج از خانه نیز این تیم را تنها نگذاشتند و در نیم فصل اول مرهمی بر درد بی پولی سپیدرودی ها بودند.


صعود سپید رود به لیگ برتر اتفاقی است که می تواند رنگ شهر رشت را به قرمز تغییر دهد. رشتی ها که در لیگ برتر با تیم های استقلال، پگاه و داماش همواره عادت به داشتن نماینده ای آبی رنگ داشتند، با بازگشت سپید رود می توانند دوباره رنگ شهر را به قرمز تغییر دهند تا رشت در لیگ برتر برای اولین بار با نماد قرمز شناخته شود. نمادی که در گذشته نیز بیش از رنگ آبی شناخته می شد اما با شروع لیگ برتر و تغییر نماینده های این استان جایگاه خود را از دست داد حالا این شانس را دارد تا در روزی که مطمئنا 15 هزار هوادار برای حمایت از سپید رود به ورزشگاه خواهند آمد، دوباره رنگ شهر شود.


ترکیب احتمالی سپید رود در دیدار برابر نساجی قائمشهر  به شرح زیر است:


سید محمد حسینی، امیر تیزرو، هادی موسوی، میثم تهیدست، شایان مصلح، محمد میری، محمد رستمی، میلاد قربانزاده، حسین کعبی، پویا نزهتی، محمدرضا مهدوی.

دیدگاه‌ها