کد خبر : 1412658 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 16:47 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

دیبالا: قهرمانی اروپا پاداشی برای بوفون خواهد بود

پائولو دیبالا را یکی از بخت های مسلم تصاجب توپ طلا در آینده ای نه چندان دور می بینند و در ایتالیا او را از حالا با مسی قیاس می کنند.

دیبالا: قهرمانی اروپا پاداشی برای بوفون خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس معتقد است امسال می‌تواند یکی از درخشان‌ترین سال‌های تاریخ باشگاه یوونتوس باشد. یوونتوس برای قهرمانی در سری A تنها 3 امتیاز دیگر می‌خواهد و به فینال جام حذفی هم رسیده است.

بیانکونری ها با حذف بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت محسوب می‌شوند.

 

 

1192698

 

 

دیبالا که ماه گذشته با درخشش در بازی یووه برابر بارسلونا سهم به سزایی در صعود بانوی پیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت، با اشاره به بازی چهارشنبه شب تیمش برابر موناکو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت یوفا گفت:« می‌دانیم که هر دو بازی‌مان در این مرحله بسیار سخت خواهند بود. موناکو صدرنشین لوشامپیونه است و دارد خوب نتیجه می‌گیرد.

آنها تیم سرسخت و قدرتمندی هستند، تیمی که در ترکیبش بازیکنان خوبی دارد، البته تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد. پس مطمئناً بازی تماشایی را شاهد خواهیم بود. در بازی‌های قبلی موناکو دیدیم که این تیم چگونه پرتعداد حمله می‌کند و گل‌های فراوانی هم می‌زند اما هجومی بودن این تیم بدان معناست که ما هم فضای زیادی برای ضدحملات خواهیم داشت.»

 

 

1192412

 

 

دیبالا ادامه داد:« امسال می‌تواند سال یوونتوس باشد. ما در تمام رقابت‌ها داریم خوب نتیجه می‌گیریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان کار آسانی نیست چون جز ما سه تیم دیکر هم هستند که برای قهرمانی انگیزه فراوانی دارند اما ما می‌خواهیم با تمام توان‌مان برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم.

این قهرمانی می‌تواند پاداشی در خور جایگاه آن دسته از بازیکنان ما باشد که مدت‌هاست در یوونتوس بازی می‌کنند و برای این تیم کارهای فراوانی انجام داده‌‌اند، از جان لوئیجی بوفون گرفته تا کلودیو مارکیزیو، لئوناردو بونوچی، آندره‌آ بارتزالی و جوجرو کیه‌لینی. آنها تا الان قهرمان لیگ قهرمانان نشده‌اند و فکر می‌کنم لیاقتش را دارند که امسال این جایزه را ببرند.»

دیدگاه‌ها