کد خبر : 1413183 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 18:11 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: تا آخرین لحظه تلاش می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که این تیم وظیفه دارد تا آخرین لحظه در هر جامی که حضور دارد تلاش کند.

برانکو: تا آخرین لحظه تلاش می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که در ادامه می آید:


تا آخرین لحظه تلاش می کنیم
آخرین دیدار در انتظار ماست اما ما به عنوان قهرمان ایران وظیفه داریم که در هر جامی تا آخرین لحظه با جدیت تمام بازی کنیم. ما نشان خواهیم‌داد که چرا به این شکل قاطعانه قهرمان شدیم. سید جلال در تهران است و به این دیدار نرسیده‌. محمد انصاری تا آخر فصل دیگر بازی نخواهد کرد و سروش رفیعی نیز محروم است. اما باقی بازیکنانم آماده هستند.


دیدار سختی برابر الوحده داریم
تکرار می‌کنم که اهداف از پیش‌تعیین شده و مشخصی داریم. همچنین روز دوشنبه هم دیدار سختی در برابر الوحده خواهیم‌داشت و دوست داریم فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم. خوشحالیم که در مشهد هم هواداران زیادی داریم. دوست داریم که به بهترین شکل ظاهر شویم. ضمنا وحید امیری هم مصدوم است و به این دیدار نخواهد رسید.


ترکیب را فردا خواهید دید
 فردا خواهید دید که با چه بازیکنانی در زمین ظاهر خواهیم شد. واقعیت این است که هفته قبل پیش از دیدار با ذوب بازیکنانم تمرین نکردند، نمی توان به چنین شرایطی موقعیت طبیعی و عالی گفت. هر چند بازی با ذوب آهن بدون شکست پرسپولیس به اتمام رسید. بازی فردا برای تیم ما مهم است و خوشحالم که آن تلاش‌ها امروز نتیجه شیرینی به دست آورده‌ است.

دیدگاه‌ها