کد خبر : 1413203 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 19:02 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی‌نژاد: همه توان را برای آسیا گذاشتیم

مربی استقلال خوزستان عنوان کرد در بازی با صبای قم 6 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

نعمتی‌نژاد: همه توان را برای آسیا گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم گفت: فردا بازی حساسی برای صبای قم است ولی ما با تمام وجود کار می‌کنیم تا نمایش جوانمردانه ای داشته باشیم و در جدول ششم شویم چون ممکن است با باخت تا رده دهم پایین برویم؛ مطمئنا با تمام وجود و قوا مسابقه می‌دهیم.


او ادامه داد: شاید بچه‌های ما استرس نداشته باشند و راحت‌تر و بهتر از صبا بازی کنند چون این مسابقه برای تیم قم حیاتی است و شاید ما خیلی دغدغه نداشته باشیم؛ تمام فکر تیم صبا مسابقه فردا است؛ کادر زحمتکش و بازیکنان خوب صبا به فکر برد مقابل ما هستند تا در لیگ برتر بمانند.


مربی استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: وضعیت ما برای سال آینده معلوم نیست سال آینده تیم‌داری کنیم؛ از این مسئله نگران هستیم که درصد بالای قرارداد بازیکنان ما پرداخت نشده و فردا مسابقه آخر است؛ بچه‌های ما همه چیز را برای بازی آسیایی گذاشتند تا ان‌شاالله صعود کنیم.


نعمتی‌نژاد یادآور شد: امسال نخستین تجربه آسیایی ما بود که به داشته‌های فنی تیم اعتقاد داشتیم؛ باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کردیم که خدا کمک کرد و توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم؛ امیدوار هستیم بازی آسیایی آینده را ببریم یا مساوی کنیم تا به مرحله بعد برویم.


وی درباره غائبان استقلال خوزستان برابر صبا گفت: تقریبا 6 بازیکن ما مصدوم هستند و کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند تا این نفرات برای مسابقه آسیایی آماده شوند؛ طیبی، ماهینی، افشین، نانگ، فرشاد سالاروند و مصطفی ماهی را مقابل صبا در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها