کد خبر : 1413295 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 13:17 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در غیبت مسعود حسن زاده؛

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آبی پوشان

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در 5 دیدار گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود نداشته ولی حالا با غیبت مهاجم اصلی خود باید دست به ترکیب دیدارهای گذشته بزند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آبی پوشان 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در این دیدار تنها مسعود حسن زاده را در اختیار ندارد که در مقابل تراکتورسازی با پارگی رباط صلیبی چندین ماه از میادین دور خواهد بود.


با توجه به نتایج خوبی که کرانچار با سپاهان به دست آورده، به نظر نمی رسد شاهد تغییرات زیادی در ترکیب این تیم باشیم و تنها انتخاب جایگزین مسعود حسن زاده چالش اصلی سرمربی کروات سپاهان خواهد بود.


خط دروازه؛ لی مطمئن تر از همیشه 
بر این اساس لی اولیویرا گلر برزیلی تیم سپاهان که در هفته های اخیر نمایش های تحسین برانگیزی ارائه داده، در چارچوب دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.


خط دفاعی؛ بدون تغییر 
در دیدارهای پیشین موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده ترکیب  دو نفر قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل می دادند و احسان حاج صفی و عارف غلامی هم به عنوان دو مدافع چپ و راست وظایف خود را انجام می دادند؛ به نظر نمی رسد تغییری در این نفرات ایجاد شود.


خط میانی؛ مستحکم و خلاق 
رسول نویدکیا و میلاد سرلک در سیستم 1-3-2-4 دو هافبک دفاعی تیم خواهند بود و سرور چپاروف، مهرداد محمدی و حسین پاپی سه نفر جلویی خط هافبک را تشکیل خواهند داد.


مهاجم؛ چالش اصلی کرانچار 
با مصدومیت حسن زاده کرانچار باید بازیکن دیگری را جایگزین او کند؛ با این شرایط جلال علی محمدی و فرید کریمی بهزادی گزینه های این مربی روی نیمکت خواهند بود.

دیدگاه‌ها