کد خبر : 1413368 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 18:53 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاس شیری و گل طلایی جعفری؛

سایپا 1 - ماشین‌سازی 0؛ یک جوان فرکی را نگه داشت

شاگردان حسین فرکی موفق شدند با گلزنی در دقیقه 4+90 خود را در لیگ برتر نگه دارند، رضا جعفری، تعویض طلایی نارنجی پوشان موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.

سایپا 1 - ماشین‌سازی 0؛ یک جوان فرکی را نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم سایپا برای راحت شدن خیال خود از ماندگاری در لیگ برتر نیاز داشتند در این دیدار به پیروزی برسند، در دقیقه 4+90 موفق شدند این امر را تحقق بخشند و دروازه حریف را باز کنند تا همچنان لیگ برتری باقی بمانند.

 


هفته سی ام لیگ شانزدهم، پنجشنبه 14/25/96، ساعت 18، ورزشگاه دستگردی 


داور: مهدی سیدعلی               کمک ها: سجاد طوری، یعقوب حجتی

کارت زرد:
محمدرضا خلعتبری(40)از سایپا
مهدی ترابی (42) از سایپا

سیامک کوروشی (83) از سایپا

کارت قرمز:

فردین عابدینی (81) از ماشین سازی

 

 


سایپا:

حامد لک، جونیور، سیامک کوروشی، حامدی شیری، امید خالدی، سعید لطفی، روزبه شاه علیدوست، علی قلی زاده، مهدی ترابی(57 علی زینالی)، میلیچ(50 رضا جعفری) و محمدرضا خلعتبری(72غلام رضا رضایی).
سرمربی: حسین فرکی 

 


ماشین سازی:

مهدی اسلامی، سعید مهدی پور، هنریکه، فردین عابدینی، سعید قائدی فر، کاخا شویلی(71 اتابک زارعی)، محمد رحمتی، حمیدرضا علی عسگری، حسین ابراهیمی، امین قاسمی نژاد و شهاب زاهدی(78 سعید مهری).
سرمربی: فرهاد کاظمی

 

شرح بازی:
سایپا در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده موفق شد خود را لیگ برتری نگه دارد، البته با توجه به شکست قمی ها، سایپا با تساوی نیز در لیگ باقی می ماند اما این تیم گل برتری را در برابر حریف خود به ثمر رساند تا خیال خود را به طور کامل راحت کند. 
بازی با حملات نارنجی پوشان شروع شد و این تیم در دقایق ابتدایی چند بار دروازه حریف را تهدید کرد اما سودی از آنها نبرد، پس از به میانه رسیدن نیمه اول ماشین سازان نیز پیش کشیدند و یکی دوباری روی دروازه حریف خطرساز شدند که این خطرات برای این تیم نیز گلی به همراه نداشت. 


در نیمه دوم نیز دو تیم کم و بیش دروازه یکدیگر را با خطر مواجه ساختند اما هیچکدام از آن توپ ها راهی به دروازه دو تیم نداشت تا بازی با تساوی پیش برود تا اینکه یکی از تعویض های فرکی جواب داد و جعفری جوان و تازه به میدان آمده در دقیقه 4+90 موفق شد گل برتری را درون دروازه کند و همین گل سه امتیاز حیاتی را برای خودروسازان به همراه داشته باشد. 
هرچند نارنجی پوشان با تساوی نیز می توانستند خود را لیگ برتری نگه دارند اما پیروزی آنها در این دیدار باعث شد تا آخرین سه امتیاز سایپا در لیگ شانزدهم از شیرین ترین امتیازهای کسب شده توسط این تیم محسوب شود.

 

 

شرح گل:
سایپا 1 ماشین سازی 0(رضا جعفری، دقیقه 4+90) : حرکت ترکیبی و یک و دوی زیبای حامد شیری و رضا جعفری با ضربه دقیق جعفری همراه شد تا در حالی که دقایقی کوتاه تا پایان بازی باقی مانده بود، جعفری دروازه حریف را باز کند .

 

 

بهترین بازیکن:
رضا جعفری را می توان بهترین بازیکن دیدار حساس نارنجی پوشان برابر سبزقباهای تبریزی دانست، جعفری که یکی از بازیکنان جوان سایپا محسوب می شود در این بازی به عنوان تعویض طلایی وارد میدان شد و توانست تنها گل این دیدار را به ثمر برساند، گلی که ضامن باقی ماندن خودروسازان در لیگ برتر بود.

 

 

اتفاق ویژه:
ویژه ترین اتفاق این بازی باقی ماندن سایپا در لیگ برتر بود، نارنجی پوشان که یکی از سه تیم پایین جدول بود که کارش به روز آخر کشیده شده بود در نهایت موفق شد با برتری در برابر حریف، خود را به لیگ هفدهم برساند.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 2 – ارسال خلعتبری با ضربه سر بوگدان میلیچ دروازه ماشین سازان را به خطر انداخت اما این توپ توسط اسلامی مهار شد. 

دقیقه 5 – شوت قلی زاده از داخل محوطه جریمه را اسلامی با پا دفع کرد. 

دقیقه 9 – خطای قائدی فر روی خلعتبری در این دقیقه باعث شد تا داور در ابتدا اعلام پنالتی کند اما پس از مشورت با کمک خود، این تصمیم را پس گرفت

دقیقه 40 – ارسال حسین ابراهیمی از سمت راست با ضربه شهاب زاهدی دروازه سایپا را تهدیدکرد اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 52 – حرکت زیبای رضا جعفری بین مدافعان ماشین سازی با ضربه وی ادامه یافت دروازه حریف را به خطر انداخت اما گلر تبریزی ها این توپ را دفع کرد. 

دقیقه 53 – ضربه علی عسگری دروازه نارنجی پوشان را تهدید کرد  اما خالدی این خطر را دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 69 – ضربه علی قلی زاده از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع ماشین سازان راهی کرنر شد.

دیدگاه‌ها