کد خبر : 1413383 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 18:53 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

3 گل 3 پنالتی،

پیکان 2-فولاد 1؛ جلالی مچ شاگردش را خواباند

تیم پیکان موفق شد در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 2-1 برابر فولاد به پیروزی برسد و در رتبه ششم باقی بماند.

 پیکان 2-فولاد 1؛ جلالی مچ شاگردش را خواباند

به گزارش"ورزش سه"، امروز و در ورزشگاه غدیر اهواز دو تیم فولاد و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت پیروزی شاگردان مجید جلالی با نتیجه 2-1 به پایان رسید. هر سه گل این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مهدی شیری هر دو گل پیکان و ایوب والی تک گل فولاد خوزستان را به ثمر رساند تا با این نتیجه پیکان در رتبه هفتم لیگ را تمام کند و فولاد نیز دهم برای لیگ بعد آماده شود. 

 

 


هفته سی ام لیگ برتر، چهاردهم اردیبهشت 1396
ورزشگاه غدیر، تماشاگران:200نفر
داوران: موعود بنیادی فر، مهدی عالیقدر و مهدی شفیعی
کارت زرد: محمد صادق بارانی(پیکان)، محمود مطلق زاده(فولاد) 

 

 


فولاد خوزستان:


احسان مرادیان، سینا مریدی، ایوب والی، سروش سعیدی، عبدالله ناصری، میثم دورقی، محمود مطلق‌زاده، حمید بوحمدان،بختیار رحمانی، احمد عبدالله‌زاده و اسماعیل شریفات
سرمربی: نعیم سعداوی

 

 

پیکان تهران:


رحمان احمدی، مهدی شیری، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، فراز امامعلی، آرمان قاسمی، شهریار مغانلو، ابوالفضل ابراهیمی و امیر کریمی
سرمربی: مجید جلالی

 

 


شرح بازی:


بازی در نیمه اول در حالی آغاز شد که بی هیجانی  در این بازی موج و می زد و اشتباهات پی در پی در میانه میدان مانع از نمایش قابل قبول می شد اما با این حال فولادیها عمق تیم پیکان را نشانه گرفته بودند که چندین و چند بار اسماعیل شریفات در آفساید گرفتار شد، در ادامه حمید بوحمدان برای فولاد و فراز امامعلی برای پیکان دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 26 خطای مهدی شیری بازیکن پیکان روی اسماعیل شریفات یک پنالتی به تیم اهوازی تقدیم کرد و ایوب والی کاپیتان قرمز پوشان آن را با تور دروازه آشنا کرد تا نیمه اول با پیروزی شاگردان سعداوی به اتمام برسد.


در نیمه دوم نیز اما پیکانی ها بسیار تلاش کردند تا بازی به تساوی کشیده شود و فولادی ها به فکر ضد حملات خطرناک خود بودند، اما این پیکانی ها بودند که توانستند در بازی به دو پنالتی دست بیابند و هر دوی انها را مهدی شیری مدافع راست این تیم وارد دروازه احسان مرادیان کرد تا مجید جلالی برابر تیم و شاگرد سابقش بازهم به پیروزی برسد و دبل کند.

 

 

شرح گل:


1-0(ایوب والی - فولاد خوزستان): خطای مهدی شیری مدافع راست پیکان روی اسماعیل شریفات باعث شد یک ضربه پنالتی به قرمزهای اهوازی هدیه شود و ایوب والی کاپیتان تیم قرمزپوش میدان با خونسردی کامل توپ را با تور دروازه آشنا کرد، ایوب والی پس از گلزنی پیراهن محمد اهل شاخه مدافع مصدوم تیمشان را گرفت و گل را به او تقدیم کرد.

 

1-1(مهدی شیری- پیکان تهران): مهدی شیری در دقیقه 67 با یک ضربه محکم توانست دروازه فولادی ها را باز کند و اشتباه خود در دادن پنالتی را جبران کند.


2-1(مهدی شیری- پیکان تهران): بازهم یک پنالتی دیگر به پیکان تقدیم شد و این بار بازهم مهدی شیری با یک ضربه محکم آن را به طاق دروازه احسان مرادیان چسباند.

 


بهترین بازیکن:


مهدی شیری بازیکن تیم پیکان موفق شد هر دو پنالتی این تیم را با ضربات دقیق وارد دروازه فولاد کند و لقب بهترین بازیکن را مال خود کند.

 


 اتفاق ویژه:


حضور نداشتن دو آقای گل تیم ها در این بازی در نوع خود جالب بود، گادوین منشا و ساسان انصاری به دلیل محرومیت در این بازی حاضر نبودند تا به نوعی مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر شود. 

 


دقایق حساس:


دقیقه 4: شوت اسماعیل شریفات در اختیار رحمان احمدی قرار گرفت.
دقیقه 16: شوت از راه دور سیامک نعمتی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 23: پاس عالی آرمان قاسمی به فراز امامعلی رسید تا این بازی با یک ضربه زمینی مهم ترین خطر بازی تا اینجای کار را ایجاد کند.
دقیقه 25: پاس عالی بختیار رحمانی پشت مدافعین به حمید بوحمدان رسید اما وی در حالت تک به تک برابر رحمان احمدی نتوانست موفق شود.
دقیقه 29: بازهم فراز امامعلی مهاجم امروز پیکانی ها شانس خود را امتحان کرد که توپ به بیرون رفت.

 

 

حواشی:


*گادوین منشا و ساسان انصاری آقای گل های دو تیم به دلیل محرومیت در این بازی غایب هستند.
*نزدیک به 200 نفر از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.
*نعیم سعداوی در ابتدای بازی به سمت مجید جلالی رفت، او مدتی دستیار جلالی در فولاد بوده است.
ایوب والی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و عبدالله‌زاده پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پیکان رفته و از مجید جلالی رخصت گرفتند.

دیدگاه‌ها