کد خبر : 1413386 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 18:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبی های تبریز با برد لیگ را پایان دادند

گسترش 1- نفت آبادان صفر؛ بهترین عنوان تاریخ با فراز

تیم گسترش فولاد در آخرین بازی فصل خود نفت آبادان را شکست داد و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

گسترش 1- نفت آبادان صفر؛ بهترین عنوان تاریخ با فراز

به گزارش "ورزش‌سه"، گسترش فولاد امیدوار بود در خانه خود بتواند بعد از چند بازی ناکامی به برد برسد و لیگ را با موفقیت به پایان ببرد و همین اتفاق هم رخ داد. گسترش در مصاف با نفت آبادان عملکرد خوبی داشت و در نهایت با کسب امتیاز کامل بهترین عنوان تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرد.

 


  
هفته پایانی لیگ برتر/14 اردیبهشت 96/ ساعت 18
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز/تماشاگر: حدود 100 نفر
داور: تورج حق وردی، کمک ها: محمد عطایی و علی دودانگه

 

 

ترکیب گسترش فولاد:


فرناندو دخسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمد امین درویشی(68- یوسف سیدی)، مگنو باتیستا، محمد نصرتی، علیرضا نقی زاده، داریوش شجاعیان(57- نیما مختاری)، رضا خالقی فر، مسعود ابراهیم زاده(9- مصطفی اکرامی) و لوسیانو پریرا 
سرمربی: فراز کمالوند

 

 

ترکیب نفت آبادان:


بر این اساس ناصر سالاری، علیرضا نورمحمدی، علی هلیچی، مسلم مجدمی(80- علی صلاح هاشم)، محمد شادکام، عزیز معبودی(27- محمد پورمحمد)، امیر زلیکانی(59- محمود داری زاده)، مجتبی ممشلی، حکیم نصاری، بهادر عبدی و رشید آلبی
سرمربی: علی دایی

 

 

شرح گل:


یک بر صفر گسترش فولاد(لوسیانو پریرا): در دقیقه 37 خطای مدافعان نفت آبادان روی پریرا یک ضربه ایستگاهی را به گسترش فولاد داد؛ شیمبا خودش پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زیبا از فاصله 30 متری دروازه نفت آبادان را باز کرد.

 

 

لحظات حساس:


دقیقه 23: نفوذ علیرضا نقی زاده داخل محوطه جریمه او را در موقعیتی خوبی قرار داد اما نتوانست از موقعیتش استفاده کند و توپ را به بیرون زد.
دقیقه 55: نفت آبادان توسط محمد شادکام ضربه ای را به سمت دروازه گسترش زد که تیر دروازه آبی پوشان به لرزه در آمد.
دقیقه 65: ضربه از راه دور بهادر عبدی با اختلاف اندکی از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 78: رضا خالقی فر از داخل محوطه جریمه اقدام به گلزنی کرد که توپ به تیر دروازه نفت خورد و به زمین برگشت.
دقیقه 80: علیرضا نقی زاده هافبک گسترش فولاد با دروازه بان نفت تک به تک شد اما نتوانست به موفقیت برسد.

 

 

بهترین بازیکن زمین(لوسیانو پریرا)


مهاجم برزیلی گسترش فولاد موفق شد به خوشی لیگ را به پایان برساند؛ شیمبا در این مساله به خوبی برای تیمش ایجاد موقعیت کرد و گل برتری گسترش فولاد را نیز به ثمر رساند.

 

 

اتفاق ویژه


بهترین رتبه تاریخ گسترش فولاد


گسترش فولاد با بردی که امروز به دست آورد در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرارگرفت و این رتبه بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه در لیگ برتر محسوب می شود.

 

شرح بازی: 


گسترش فولاد بازی را خوب شروع کرد؛ شاگردان فراز کمالوند در نیمه نخست عملکردی بسیار خوب داشتند و بعد از چند موقعیتی که از دست دادند به گل برتری نیز رسیدند. گسترشی ها دقایق باقیمانده را نیز کنترل کردند و توانستندبرنده به رختکن بروند.


در نیمه دوم نفت آبادان بهتر شروع کرد. شاگردان فیروز کریمی چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه گسترش پی ریزی کردند اما موفق نبودند. در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم نیز موقعیت هایی را روی دروازه حریف خلق کردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا 3امتیاز به گسترش فولاد برسد.

دیدگاه‌ها