کد خبر : 1413449 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 19:32 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: اول باید ستاره ها را حفظ کنیم

محمد خرمگاه مربی استقلال ، هواداران را عامل اصلی موفقیت های استقلال می داند .

خرمگاه: اول باید ستاره ها را حفظ کنیم 

به گزارش "ورزش سه"،محمد خرمگاه درباره نتیجه ای که حاصل شد گفت: بازی خوبی بود نیمه اول ما پیش بینی می کردیم که سپاهان با داشتن هافبک ها و مهاجمان سرعتی که داشتند ما را اذیت خواهند کرد. با آنکه دو، سه موقعیت توانستیم خلق کنیم اما متاسفانه گل خوردیم.آن چیزی را که ما در تمرین به بازیکنان گوشزد کرده و روی آن کار کرده بودیم توانستند در زمین انجام بدهند و توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم. 


وی درباره آنکه چطور می شود بازی باخته را می برند می گوید: عامل اصلی پیروزی ما این هواداران هستند که از روز اول حمایت خوبی داشتند و به بچه ها انرژی مضاعف می دهند، خود بازیکنان استقلال که با همت خوب، شرایط خوب و دوندگی زیاد می توانند تاکتیک هایی که به آنها گفته می شود را در زمین پیاده می کنند. این در کار تاکتیکی ما دیکته شده که وقتی عقب می افتادیم بتوانیم با برنامه ای که کادرفنی تعبیه کرده بازی باخته را پیروز شویم.


او درباره دیدارشان با التعاون در عمان خاطرنشان کرد: باید منطقی باشیم. ما در زمین حریف بازی می کنیم؛ شرایط آب و هوایی برای ما کمی سخت است و باید شرایطی را رقم بزنیم که باهوش باشیم و اول دفاعمان را سخت حفظ کنیم وسپس با هوش  بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. 


خرمگاه درباره آنکه آیا استقلال می تواند در آسیا موفق باشد پاسخ می دهد: فکر نمی کنیم. ما تلاش می کنیم تا روز آخر تا  این کار را انجام بدهیم. 


گفته می شود استقلال قرار است تنها 2 بازیکن جذب کند که مربی استقلال درباره جذب نفرات در استقلال می گوید: هنوز صددرصد به این موضوع که چند بازیکن می خواهیم نرسیدیم ولی ما الان اولین چیزی که انجام می دهیم این است که بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. چون 11 بازیکن ما قراردادشان به پایان می رسد . امیدوارم بتوانیم ابتدا این ها را حفظ کنیم بعد درباره جذب بازیکن صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها