کد خبر : 1413458 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:31 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان جوان ما از پس وظایف خود برآمدند

برانکو: توجهی به بازی های دیگر نداشتیم

سرمربی سرخ پوشان می گوید بازیکنان جوان این تیم توانستند به خوبی در برابر حریف خود ظاهر شوند اما تیم میزبان با خنثی کردن حملات آنها به برتری رسید.

برانکو: توجهی به بازی های دیگر نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی بعد ازبازی گفت: ابتدا ضایعه درگذشت معدنچیان عزیز را به مردم ایران تسلیت می گویم. ما در این بازی قصد داشتیم به بازیکنان جوان میدان بدهیم و به هیچ عنوان کاری به بازی های دیگر نداشتیم. قرارمان هم این بود که در نیمه دوم کامیابی نیا و طارمی اضافه شوند. ما در نهایت بازی خوبی انجام دادیم اما حریف توانست با مهار حملات ما بازی را خوب تمام کند. این آخرین بازی لیگ بود و ما هم تقریبا به همه بازیکنان میدان دادیم تا برای بازی با الوحده آماده شوند. 


او ادامه داد: به حریف تبریک می گویم که توانست 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورد. آنها مانع گلزنی ما شدند و به خوبی توانستند این بازی را به سود خود به پایان برسانند. آنها یک بازی پرتلاش و جنگنده و جوانمردانه را به نمایش گذاشتند.


روز دوشنبه با تیم الوحده بازی داریم و می خواهیم در آن دیدار نیز به پیروزی برسیم، ما در هر دیدار تمایل داریم با برد کارمان را به پایان برسانیم اما گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد، گل بدی در این بازی دریافت کردیم اما در نیمه دوم می خواستیم با آمدن کمال و طارمی نبض بازی را در دست بگیریم و همین اتفاق هم افتاد اما موفق به برد نشدیم. بهرحال بازیکنان مان جوان بودند و در این دیدار تجربه بازی های بیشتر در لیگ برتر را به دست آوردند. 


ما می خواستیم از بازیکنانی که خسته تر بودند کمتر بازی بگیریم، آنها 4 روز بعد باید در دیدار حساسی مقابل الوحده به میدان بروند و نیاز داریم این بازیکنان با تمام توان حضور داشته باشند. البته بازیکنان جوان ما در این دیدار موفق ظاهر شدند اما تیم میزبان به خوبی توانست حملات ما را خنثی کند. اگر فرصت هایی که نصیب فرشاد و کمال شده بود به گل تبدیل شده بود می توانستیم حتی با برد بازی را به اتمام برسانیم. 


 برانکو ادامه داد: از هواداران تشکر می کنم که برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند. همچنین از آقای دکتر طاهری ممنونم.انتظارات همه از تیم بالاست اما سعی می کنیم در بازی الوحده با برتری فصل را به پایان ببریم.

دیدگاه‌ها