کد خبر : 1413465 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:38 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: عملکرد ما در حد قهرمانی بود

جلالی گفت: فکر می‌کنم مقام ششمی با تیمی که از دسته اول به لیگ برتر آمده بود کاری بزرگ و در حد قهرمانی بود.

جلالی: عملکرد ما در حد قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه" ، مجید جلالی سرمربی پیکان پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: 

 

کار ما در حد قهرمانی بود


حدود یازده ماه در پیکان بودم و تمام مجموعه باشگاه کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم.فکر می‌کنم مقام ششمی با تیمی که از دسته اول به لیگ برتر آمده بود کاری بزرگ و در حد قهرمانی بود. با تیمی که سهمیه آسیا گرفت تنها دو امتیاز فاصله داشتیم وما هم می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم اما خوشحالم که با حس خوبی بازی کردیم و لیگ را به پایان رساندیم.

 

صحبت ها برای ماندن شده است


داور خوب بود و از او شناخت داشتم در صحنه اول کاملا نزدیک به صحنه بود و پنالتی اعلام کرد در صحنه دوم هم کمک داور پنالتی را اعلام کرد.صحبتی درباره رفتن نکرده‌ایم تمام صحبت‌ها را برای ادامه همکاری انجام دادیم و تنها روی مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌ایم و گرنه تمام صحبت‌ها مثبت بوده است. امسال تیم خوبی داشتیم و موفق ظاهر شدیم و پیکان تیم بااستحکامی است و امیدوارم فصل موفقی پیش رو داشته باشد.

 

مردم خوزستان را دوست دارم


فولاد هم تیم خوبی است اما امسال به حقش نرسید. زمانی که در فولاد بودم خدمت خوبی به این تیم کردم و با تمام وجود مردم خوزستان و اهوازی‌ها را دوست دارم. آنها می‌توانند آینده خوبی را برای تیمشان رقم بزنند. همانطور که سعی کردم به بازیکنانم در پیکان انرژی مثبت بدهم زمانی هم که در فولاد بودم همین روش را انجام می‌دادم.

 

دیدگاه‌ها