کد خبر : 1413474 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:03 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن است دستیار هم بشوم؛

حسینی: چهارمی حق ما بود

مجتبی حسینی شیرین ترین خاطره اولین سال مربیگری اش را پیروزی برابر همشهری می داند؛ حسینی همینطور شکست برابر الاهلی و سپاهان را تلخ ترین خاطره های خود می داند.

حسینی: چهارمی حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی پس از برتری تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته پایانی لیگ برتر، در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 


حریف بدبدنی را بردیم
شرایط روحی سختی داشتیم و تحت فشار بودیم. باید این بازی را می‌بردیم و بازیکنانم فوتبال بسیار خوبی انجام دادند و یک حریف چغر و بدبدن را بردیم. از تمام عوامل باشگاه و بازیکنانم که با قلب خودشان بازی کردند و تمرینات خوبی انجام دادند تشکر می‌کنم.

 


رتبه چهارم حق ما بود
این رتبه چهارمی حداقل حق ما بود. سطح توقعات از ذوب‌آهن زیاد بود و خوشبختانه توانستیم با کار گروهی وظیفه خودمان را انجام دهیم.

 


به خاطر بازیکنانم در تیم ماندم
برای من فرقی نمی‌کند و دوست دارم از فوتبال لذت ببرم. نفر اول بودن فشار بسیار بیشتری به انسان وارد می‌کند، البته به هنگام موفقیت هم بسیار شیرین است. یکی از دلایلی که در ذوب‌آهن ماندم به خاطر بازیکنانم بود چون احتمال داشت که مربی دیگری بیاید و بگوید این تیم را من نبستم و در این شرایط حق بازیکنان ما ضایع می‌شد.

 


مصدومان بزرگی در طول فصل داشتیم
در این فصل بازیکنان مصدوم بزرگی داشتیم ولی به جوانان اعتقاد داشتیم و نتیجه‌اش را گرفتیم.

 


باید ببینیم در فینال چه اتفاقی می افتد
هنوز به فینال جام حذفی فکر نکردیم و باید ببینیم در فینال جام حذفی چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

می خواستیم تیم یکدلی داشته باشیم
در ابتدای فصل هدف مشخصی نداشتیم و می‌خواستیم یک تیم همدل و هماهنگ داشته باشیم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

 


شکست سپاهان شیرین ترین اتفاق فصل بود
روزی که بعد از چند سال سپاهان را شکست دادیم یکی از اتفاقات شیرین فصل برای من بود. در یک زمان هم بردهای متوالی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کردیم که آن هم خاطره خوبی برای من داشت.

 


باخت به سپاهان و الاهلی از ذهنم پاک نمی شود
باخت دور برگشت مقابل سپاهان و شکست مقابل الاهلی عربستان با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 90 در یاد من مانده است.

 


ممکن است دوباره دستیار شوم
من فوتبال را خیلی دوست دارم و همین برای من دردسرساز است. هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام ولی به خاطر علاقه‌ام به فوتبال ممکن است پیشنهاد دستیاری را هم قبول کنم ولی این را هم بگویم هر کس دوست دارد در کار خود پیشرفت کند و من هم این قاعده مستثنی نیستم.

دیدگاه‌ها